dagga Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe ny registerreim, men har ikke aning på hva og hvilken ditt og datt jeg skal kjøpe Er grei nok den biltema selger eller er den svakere enn andre merker? Skall jeg ha mange tenner osv?? spennrulle? Takk!!
D.Toft Skrevet Februar 18, 2007 Skrevet Februar 18, 2007 hvilken bil? hadde ikke satset på tema sin, mekonomen eller bilxtra eller schmiedmann duger
dagga Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Skrevet Februar 18, 2007 herregud, glemte å skrive hvilken bil det var. Er en -87 mod 325 coupe
Simen Malerbakken Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Du skal ha reim 11 31 1 713 361 127tenner og strammehjul 11 31 1 711 153 Jeg hadde valgt å kjøpe dette av kjent merke, feks Gates, Contitech, Goodyear eller andre, dette er en sak som om den ryker så er det natta til hele motoren. nå kan jeg anbefale www.stjerneservice.no ?
WardeN Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Tenkte jeg skulle kjøpe ny registerreim, men har ikke aning på hva og hvilken ditt og datt jeg skal kjøpe Er grei nok den biltema selger eller er den svakere enn andre merker? Skall jeg ha mange tenner osv?? spennrulle? Takk!! Jeg kjøpte en biltema reg.reim til min vw passat 89mod, kosta ikke all verden, men reima var uten "tagger" etter 8måneder.(20000km)
Muren Motorsport Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 jeg NEKTER å tro att biltema selger registerremmer som ikke holder ut intervallet!! hær må du ha knøda når du monterte!
icc Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Er det noe stress å kjøpe noe av ordenlig kvalitet enn å satse på en jalla reim holder for å spare et par kroner? Schmiedmann/motortechnic/bmwspesialisten har grei kvalitet hvis de først klarer å sende deg rett vare og at den ikke er defekt. Har bestilt derfra to ganger og har fått feil vare/defekt 4 ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå