hartgecab Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 Hei. Har en 320 bakaksel (e30). Gått 175, ikke sperre. Har en som er intressert i å kjøpe den. Hva er ok pris å ta for den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 heh, jeg hadde tenkt å kaste min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Februar 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2007 Det må jo du gjøre som du vil med. Men hjelper ikke meg stort at du kaster deler som andre kan bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 18, 2007 Share Skrevet Februar 18, 2007 til info så tar GS cirka 2000,- for brukte differ uten sperre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Takker! Da har jeg hvertfall noe å gå etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Det må jo du gjøre som du vil med. Men hjelper ikke meg stort at du kaster deler som andre kan bruke. poenget var at jeg regnet med den ikke var verd noe særlig. Gi beskjed om du får 2000 for den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Jeg har en diff uten sperre liggende fra en E30 318i. Om noen vil ha den, så kom og hent den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 jeg solkte en for 500 en gang husket jeg.. dette er vel slikt folk ikke betaler no særlig for skulle man tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Jeg har en diff uten sperre liggende fra en E30 318i. Om noen vil ha den, så kom og hent den!! hvilken utveksling er det på den da? og vet du om det er mye ulyder og slarke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Det må jo du gjøre som du vil med. Men hjelper ikke meg stort at du kaster deler som andre kan bruke. poenget var at jeg regnet med den ikke var verd noe særlig. Gi beskjed om du får 2000 for den. Det får jeg nok ikke.. Sa jeg skulle ha 1500 for den til han fyren, og det var greit! Men han har ikke bestemt seg enda.. Jeg har heller ikke behov for å kvitte meg med den.. skal komme tilbake hvis jeg for solgt jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Jeg har en diff uten sperre liggende fra en E30 318i. Om noen vil ha den, så kom og hent den!! hvilken utveksling er det på den da? og vet du om det er mye ulyder og slarke? Har ikke peiling*. Men om du vil ha den så kan jeg grave den fram. Tror den ligger bak noe annet gammelt rask. Du løper uansett ikke noen stor risiko, da prisen er 0,- *Jeg tror den er i grei stand, men siden jeg aldri har prøvd den så kan jeg ikke si det sikkert. Men den skal stamme fra en 89 318i med manuell kasse. Ikke den motoren man enklest knuser differ med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå