borte Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Har skaffa meg den lille typen kjørecomputer til E34, men får ikke til å stille inn klokka.. Hvordan gjør man det? Det blinker bare 0.00, og det har den gjort i et par dager nå.. Er den deffekt eller noe sånt?
Kai-P. Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Dette er såre enkelt. Det at den blinker betyr at den er klar for å stilles inn. Trykk på de øverste knappene(H og MIN) til du får rett tidspunkt, trykk til slutt på UHR for å lagre det. Da vil du også se at den prikken i midten slutter og blinke. Samme framgangsmåte for dato(H og MIN og til slutt DATUM for å lagre, håper dette hjelper.
borte Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 Var nettopp ute i bilen å testet, men det gikk ikke.. Prøvde med tenninga av og på de forskjellige "nøkkelnivåene" for å stille, men det gikk nok ikke det heller.. Hva kan være galt da? Har vel samme problem som han her.. ---> http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... recomputer
Kai-P. Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Er ikke godt å si, brukte denne fremgangsmåten på min egen bil og det fungerte strålende..
borte Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 Må vel nesten høre med verticalescape som jeg kjøpte den av om hva han mener om det..jævlig surt hvis den ikke fungerer..
verticalescape Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 hmmm, den funka helt fint når jeg hadde den.. bare prøv å trykk masse, så får du vel til skal du se
borte Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 hmmm, den funka helt fint når jeg hadde den..bare prøv å trykk masse, så får du vel til skal du se Har trykkt og trykkt på den, men får det ikke til å fungere..! Men skal ikke gi meg riktig ennå..
verticalescape Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 rart hvis den har tatt kvelden bare av å stå i bilen... mystisk.. Storfornøyd med pc`n btw
borte Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 rart hvis den har tatt kvelden bare av å stå i bilen... mystisk..Storfornøyd med pc`n btw Høres bra ut! PCn er jo så og si ny, og jeg var også fornøyd med den! Men bare si fra dersom det skulle oppstå noe etterhvert, så skal jeg være behjelpelig med hva det måtte være.. Skal prøve å få til den kjørecomputern! Du hører fra meg etterhvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå