Nøstbakken Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Får litt lite bass gjenom i bilen min.. i min e36 318is.. noen so har noken godt tips.. bass refleks eller linknede der er ikkje annleget det står på .. men ganske tett mellom bagsjeromet til "cokpiten" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 lag bassrefleksrør i hattehylla di eller skjer hull i seteryggen... men aller helst bassrefleks i hattehylla... funker det... jeg hadde en 12" i hattehylla på en e30 ble bra lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Funker got med bass reflexs asso.. ka dim er finest.. For legge turen til biltema gjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy-Kid Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Jeg lurer på det samme til min E46 Sedan. Skal jeg ha to hull eller et? Hvor sto dim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom_E36 Skrevet Mai 8, 2007 Share Skrevet Mai 8, 2007 Kan du ikke bare slå ned den ene seteryggen? funker det å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå