BoSJo Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Hei. Skal hente mit nye topstykke og diverse i Sverige i morgen tidlig. Skal da ha ny kamaksel set. Iht. Realoem.com skal følgende passe : http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on Og da ser jeg på www.koed.dk at dem ikke har noe kamaksel sett til E34 m. M20B25 motor, men de har et sett til E30 325I med varenummer : www4987 Noen som har peiling på om denne aksel virkeligt passer i min M20B25 med Kat.
BoSJo Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Skrevet Februar 19, 2007 Beklager, men kommer sikkert i klemme i tolden hvis jeg blir stoppet da. Maks. 3.000,- i NOK kan jeg ta med når jeg har vert der mindre end 24 Timer. Skal desuden bare over å hente den Kl. 7.00 og ret på jobben i Oslo etterpå, så ingen sving ture her nei. Edit: Har du hørt med andre end TNT, 3 lapper var mye det
Rotty Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 jeg fikk sendt 3 rotorhus fra australia med tnt,betalte bare 700kr. Tollpost er jo oxo currant på pris ups soz for OT
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå