bull7 Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 nye rockford forsterkere i eske selges/eller byttes i deler/felger til e36. 1 stk p450.4... og 2 stk 325.1.... har kvittering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 korsen deler treng du t e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 karrrosserideler... har sedan. koffertlokk,dører bulk/rustfritt. styling... fanger,bakfanger,sideskjørt,vinge. alu felger med sommerdekk. ikke mindre enn 17 toms. senkesett,støttdempere. interiør svarte hele framseter og dørsider. jeg har sikkert glemt noe... men hva har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 har egentli det meste... men et høres ut som du trenger en hel bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 har egentli det meste... men et høres ut som du trenger en hel bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 jeg har en bil, men litt rust, slitt understell og interiør. stålfelger er ikke akkurat pent. vil ha en bmw i bra stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 du kan jo ta en titt her, og se hvordan jeg gjør det... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=41689 skal se igjena vilke deler jig kan bli kvitt. trur jeg ikkje bi og trenge den nye vingen jeg har kjøp. dn vises i prosjektet,... ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bull7 Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 er det tuv papirer på vingen? er det bremselys på den? tar så lang tid å få sett på bildene.. har bare isdn enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 fikk noe papirer med ja, men vet ikke hva de er. jah er med lys. "led lys tror jeg..." stakkars. isdn sug Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå