Ad|oS Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Høyre blinklys på bilen min henger seg opp av og til. Det går av hvis jeg blinker til venstre igjen, eller blinker til høyre en gang til. Noen som har noen løsning? Ekstremt irriterende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Bytt rele. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Sorry for uvitenhet, men hvor finner man det? (Nei, har ikke instruksjonsbok...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Ikke sikker... Under rattstammen kanskje. Sett på nødblinken og hør deg fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Ok... Når jeg sier henger seg opp mener jeg at lyset lyser konstant. Er det ikke samme relè på både høyre og venstre blinklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Stemmer det, men ene kretsen kan være dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2007 Får prøve å gjøre det... Regner med relèet sitter i sikringsboksen, men vet jo ikke hvilken den er pga mangel av instruksjonsbok... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pallen Skrevet Februar 19, 2007 Share Skrevet Februar 19, 2007 Som sagt, sett på nødblinken og lytt deg fram. Når du finner det ta på det med fingeren og du kjenner godt at det tikker i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå