pål Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 hvilke senkefjærer anbefales til e 30 (45mm fjærbein)? vil ha fjærer som senker maks 30mm. og støtdemperer som passer til. noen som har noen råd? på forhånd takk
Berre83 Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 www.perhagen.no/index.php?show=440&expand=439,440
bmwhans Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 unnskyld men er det noen som vet om rimelig 40/40. tips til hvor lavt jeg bør ha. har rieger front og vil ikke at det skal subbe overalt
Berre83 Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 unnskyld men er det noen som vet om rimelig 40/40. tips til hvor lavt jeg bør ha. har rieger front og vil ikke at det skal subbe overalt Senkefjørene mine senker inntil 40mm. Har det foran og bak. Har skvettlapper på foran nå foreløpig for å spare lakken litt,men disse subber neri nesten over alt. Men de bygger jo ganske langt ner. Har ikke problemer med at bilen tar nerdi, ikke fartsdumper eller noen ting. Men jeg tror ikke jeg ville hatt den noe lavere enn det den er nå. Bruker den nå på vinteren og.... er liksom litt kjedelig å brøyte heile nabolaget for snø med ISen.
Frode_E30 Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 koed har mange fine sett som varierer i pris og stivhet. Du har sikkert dårlige dempere siden den subber så mye.
bmwhans Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 unnskyld men er det noen som vet om rimelig 40/40. tips til hvor lavt jeg bør ha. har rieger front og vil ikke at det skal subbe overalt Senkefjørene mine senker inntil 40mm. Har det foran og bak. Har skvettlapper på foran nå foreløpig for å spare lakken litt,men disse subber neri nesten over alt. Men de bygger jo ganske langt ner. Har ikke problemer med at bilen tar nerdi, ikke fartsdumper eller noen ting. Men jeg tror ikke jeg ville hatt den noe lavere enn det den er nå. Bruker den nå på vinteren og.... er liksom litt kjedelig å brøyte heile nabolaget for snø med ISen. ok for med rieger gts stylinga så er den ganske lav selv med original understell. så tenkte på 40/40 men det forutsetter at man ser forskjell med 40/40..
Berre83 Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 ok for med rieger gts stylinga så er den ganske lav selv med original understell. så tenkte på 40/40 men det forutsetter at man ser forskjell med 40/40.. Sånn ser min ut...
e30forever Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 bmwhans: Hadde Apex 40/40 på min e30 før, det var stor forskjell fra de originale fjærene. Med gts fronten blir det ihvertfall lavt nok! Har fortsatt de fjærene liggende i garasjen, du skal få dem billig hvis du vil ha dem. Satt på bilen i to sesonger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå