MrBimmer Skrevet Februar 19, 2007 Skrevet Februar 19, 2007 Ønsker å kjøpe karoseri av e30. Krav: 2Dørs Litr rust Den trenger verken ha motor eller intrør, Helst i nærheten av Molde
MrBimmer Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 dårlig respons ingen som har eller ?
MrBimmer Skrevet Mars 7, 2007 Forfatter Skrevet Mars 7, 2007 Ja er fortsat intrisert... viss d er ingen som har så blir det stor jobb på meg å rustsveise min =)
Onkel Ballong Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Har en E30 jeg bruker som delebil, en '85 (tror jeg) 318i uten motor eller interiør. Skal selges etterhvert når jeg har hentet ut alle delene jeg trenger. Dog, det blir vel litt langt å kjøre helt ned til Oslo-området for å hente den. Edit: 2-dørs, tilnærmet rustfri, litt smårust under.
MrBimmer Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Skrevet Mars 8, 2007 rusten under hva vill det si ? er helst ute etter 320 og oppover. veit ikkje kosn d er å legge opp chack panelet ? her ikkje vore borti d før... Den lille go biten chack panelet er viktig.
Onkel Ballong Skrevet Mars 8, 2007 Skrevet Mars 8, 2007 Tenker du på checkpanelet som forteller status på alt mulig rart? Hvordan det blir å legge opp dette har jeg ingen anelse om, da det allerede var lagt opp og koblet til i bilen min. Uten at jeg har sjekka for grundig ser det ut til at det bare er litt overflaterust her og der, men jeg har som sagt ikke sjekket over det for mye. Er jo tross alt delebilen, har bare tatt en kjapp titt under når jeg skrudde løs kardangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå