jensemann23 Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Har lyst å sette inn en i min 318i da jeg har hørt at ledningsnettet er der, og at det bare er ut med klokka og plug&play? Men hva inngår i liten kjørecomp?
-fek- Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Hmm, det er ikje så ekstremt mykje. Kolokka, ute temp. dato..hmm
jensemann23 Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Skrevet Februar 21, 2007 check control, er det noe som kan ettermonteres da? Ligger ikke i instrumentet? (Speedo)
Champ Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 ligger alt klart i bilen for å montere dette ? jeg har en 98 E36 318i touring , der er gammel klokke med visere , samt at jeg har autoklimatic. hvis kjørecomputeren skal inn i stedet for klokka så må den være LITEN ellers må den dekke hele bredda slik som klimaanlegget ? altså feste den under klima ? noen som har link til et slikt sett , eller en DIY , eller bilde av en som er ettermontert og er det sinnsykt vanskelig å koble en slik sak ? noen som har gjort dette og vet om dette er noe man kan gjøre selv uten for mye kunnskaper om bil fra før ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå