Mack10 Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 Har fått et tilbud på noen nye m5 felger i 18". Det er disse felgene jeg skal ha på E46 en min. Ser at i pakken følger det med Sonar SX-1 225/40-18. Hørte fra en kompis at dette var noe møkkadekk.. Noen andre som har erfaringer med disse!? Betaler 7000 for hele pakken ink frakt!! Så det virker jo nesten litt for billig ettersom felg og dekk er helt nye!! Arne
Ole-Magne Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 har aldri hørt om de dekkene.. men er dekk/felgene fra et firma, eller blir disse solgt privat?
Mack10 Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 Dekkene og felgene blir solgt fra BigWheels som en pakke.
Ole-Magne Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 synes dette var veldig billigt for 18"... Men vis dekkene har rett hastighets og last merking, så skal ikke det være noe problem- Men kan være at dekket sporer mere, har lengere bremsestrekke og er dårlig på vannplaning. Du må jo bare se og vurdere opp mot andre felgpakker, pris/kvalitet. du kan jo kjøpe nye dekk til neste år vis du ikke liker disse...
Mack10 Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Skrevet Februar 20, 2007 Ja, det var dette jeg også tenkte.. At om de er forferdelig så er det jo ikke verre enn 1500 dekket for noen bedre.. Så jeg tror kanskje jeg går for denne pakken jeg da..!! Er det noen som har litt roen på paint som kan legge på M5 felger på en sort E46 sånn at jeg ser sånn ca hvordan det blir!?
Ole-Magne Skrevet Februar 20, 2007 Skrevet Februar 20, 2007 dårli på paint eller photo shop... men vet ikke om de har M5 felger her, men er ei bra side for å se hvordan felgene sitter på bilen: http://www.wheelmachine.de/
Nøstbakken Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 Har selv kjøpt den pakken hos bigwheels. blei fortald at det var samma dekka som nankang,.... me har ikkje fått felgane enda, so har ikkje fått prøvd ut dekka..
R Andersen Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 Hvis det er Nankan-kvalitet, så er det vel ikke så mye å skryte av..
Padi Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Her er en side som de selger "billige" dekk. Jeg sparte mange tusen på å handle dekk her.. http://www.dekkexpress.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå