kvalaracing Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Hei ser det er flere her som selger stereo.Lurer på om hva som passer rett i de originale plasseringene og gir grei lyd til en overkommelig pris.De som er i bilen nå har vel spilt fra seg kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Hei Jeg ville ha modefisert litt i sparkepanelet og satt inn 6,5" da får du litt mere "bass". Så plasere du diskanten der den orginale er fra før Med andre ord et comp-sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Ok mye jobb med sparkepanelene eller dreier det seg om å skjære ut til større hull. Tenkte på komponent sett både fremme og bak ja. trenger vel strengt tatt ikke mer bass men litt mer fylde i diskant og mellomtone.Har 2 stk 10" pioneer i hattehyllen. Er det noen som er "plug and play" av komponent settene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Orginalt er det jo 5,25" eller som vi sier 5kvart og da blir det plug & play så fremst skruhullene er like. Men hvis du skal montere 6,5" så anberfaler jeg at du lager deg en ring eller en plate å ha bak dekselet for å få et bedre feste til høyttaleren. Du kan skjære hull i dekslene, men husk da å ha på gitteret som følger med høyttalerne sånn at du ikke sparker bort i de med foten. Et comp-sett bake går vel helt greit , men det er ikke så mange som gjør det for det blir litt feil lydbilde. Vi står ikke med ryggen til konserten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Holder på med samme i touringen og foreløpig synes jeg Infinity Kappa perfect 5.1 og Focal KP130 virker mest spennende. Lyttet på Focal i dag og det leverer jo knallgod lyd selv om jeg ikke er så sikker på lyden ved høy volum, tror Kappa leverer bedre der med 400W max mot Focals 140W max. Begge disse settene passer i org hull, men det lønner seg å sjekke litt pris... Var på butikk i dag og fikk ned Focalsettet med over 1500 på veil uten å spørre (Da blir det ca 3...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvalaracing Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Ja noen som har tips til noenlunde rimelige komponent sett i 5.1/4". Det er samme størrelse på de bak også? Takker for hjelpen så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Hei Her er et Comp-sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå