Gå til innhold

Oppgradering av org.høytalere i e34

Anbefalte innlegg

Ok mye jobb med sparkepanelene eller dreier det seg om å skjære ut til større hull. Tenkte på komponent sett både fremme og bak ja. trenger vel strengt tatt ikke mer bass men litt mer fylde i diskant og mellomtone.Har 2 stk 10" pioneer i hattehyllen. Er det noen som er "plug and play" av komponent settene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orginalt er det jo 5,25" eller som vi sier 5kvart og da blir det plug & play så fremst skruhullene er like.

Men hvis du skal montere 6,5" så anberfaler jeg at du lager deg en ring eller en plate å ha bak dekselet for å få et bedre feste til høyttaleren.

Du kan skjære hull i dekslene, men husk da å ha på gitteret som følger med høyttalerne sånn at du ikke sparker bort i de med foten.

Et comp-sett bake går vel helt greit , men det er ikke så mange som gjør det for det blir litt feil lydbilde.

Vi står ikke med ryggen til konserten :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på med samme i touringen og foreløpig synes jeg Infinity Kappa perfect 5.1 og Focal KP130 virker mest spennende.

Lyttet på Focal i dag og det leverer jo knallgod lyd selv om jeg ikke er så sikker på lyden ved høy volum, tror Kappa leverer bedre der med 400W max mot Focals 140W max.

Begge disse settene passer i org hull, men det lønner seg å sjekke litt pris...

Var på butikk i dag og fikk ned Focalsettet med over 1500 på veil uten å spørre 8) (Da blir det ca 3...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...