Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
...3: Bør vel ikke klage på senkesettet egentlig, men med tanke på at jeg bor på "bondelandet" så er det ikke så lett med så lav bil. Subber nedi rett som det er fordi veien ikke er helt som de burde. Du bor tross alt i byen der det er litt greiere sånn sett, men savner ikke fartsdumper akkurat. Tar forresten nedi hvis jeg kjører rett frem i mange humper. Må kjøre litt skrått. Er nok ikke kjent der, men hoper er ikke bra! Uansett vil jeg ha bilen høyere bak enn foran. Ser bedre ut!

Hvor på bondelandet holder du til? Gratulerer med pen bil forresten :) Mitt råd er å beholde bilen nice and clean.

Skrevet
PS. KOR I HELVETTE SÅR DET AT DU MÅ SKRIVA BOKMÅL???? FORKLAR DET MIN LILLE VENN FRA NORD???????

Ro ned.. Det står ingenting, men det har blitt nevnt i utallige tråder før. Ser du er korporal så du er rimelig ny på forumet. Hvis du tok det om dialekt så støtende tror jeg du får deg en overraskelse, her inne finnes mange meninger og det er stor takhøyde så alle meninger får plass. Grunnen til at admin og moderatorer ofte anbefaler bruk av bokmål er for å utjevne evt. misfortåelser, dog bokmål i perfekt utgave er ikke nødvendig. Bare gjør degselv forstått. Gjensidig forståelse er det det går på. Om nordlendingene feks hadde skravla i vei sitt språk hadde ikke sølendingene forsått enkelte ord, og vice verca. Pøse= øse på nordlending. Pøse = pose på halling.

Når det gjelder nyrer så kan det hende at det ikke akkurat er lik opel på en prikk, men vil jo si at om du kutter bort nyrene så kan det hende det ligner noe av det. Hvertfall om du har face lift nyrer på en E36. Opel, volkswagen, audi med sportsgrill, you name it, BMW er det hvertfall ikke. Vær litt åpen for andres meninger.

Skrevet
Hvor på bondelandet holder du til? Gratulerer med pen bil forresten :) Mitt råd er å beholde bilen nice and clean.

Ikke på jæren som deg. I nærheten av Moi

Skrevet

Enig i at emblemene ikke bør fjernes..

Riktig nok stilig med E36 uten "320i" osv på bakluka, men De runde emblemene på bakluke og panser bør nesten være der. såpass stolt av å kjøre bmw må man være ;)

Fjerning av alle emblemer tar seg bedre ut på Opel og Ford.. der er det faktisk stilig uten.. men en bmw må nesten ha emblem og to nyrer ;)

Men fin bil du har fått deg! :) Kjøpte meg en ganske lik en forrige fredag :) godbil =)

Skrevet
EDIT 1:
- fjerning av BMW merker

Hva er det med denne nye moten, at BMW-emblemet skal bort?

Dere kjører en BMW (Så VIS det da!!) Og personlig synes jeg Bmw har noe av de tøffeste emblemene av forskjellige bilmerker. Skjemmes man over merket ettersom det skal tinnes bort?

Skulle ikke vært lov å gjort slike mods.. Det neste du gjør er vel å fjerne "stammen" imellom nyrene, så har du jo en Opel! :evil:

hmmm vill ikke si BMW har det tøffeste embleme det var og ta litt hart i.. og itte på sammenligne BMW og ein jævla Opel.. hmm fjerne "stammen" mellom nyrene dine kansje :?::x:evil:

hehe, den som ikke ser at en BMW er en BMW uten at emblemene er der, har et stort problem, og burde gå å grave seg ned.....

Skrevet

Hva er egentlig vitsen med å kjøpe en bil i "det øvre skiktet", for så å

fjerne hele bilens identitet?`Nei, Nyrer skal være chrome, og emblemene skal vise :wink:

Skrevet
PS. KOR I HELVETTE SÅR DET AT DU MÅ SKRIVA BOKMÅL???? FORKLAR DET MIN LILLE VENN FRA NORD???????

Ro ned.. Det står ingenting, men det har blitt nevnt i utallige tråder før. Ser du er korporal så du er rimelig ny på forumet. Hvis du tok det om dialekt så støtende tror jeg du får deg en overraskelse, her inne finnes mange meninger og det er stor takhøyde så alle meninger får plass. Grunnen til at admin og moderatorer ofte anbefaler bruk av bokmål er for å utjevne evt. misfortåelser, dog bokmål i perfekt utgave er ikke nødvendig. Bare gjør degselv forstått. Gjensidig forståelse er det det går på. Om nordlendingene feks hadde skravla i vei sitt språk hadde ikke sølendingene forsått enkelte ord, og vice verca. Pøse= øse på nordlending. Pøse = pose på halling.

Når det gjelder nyrer så kan det hende at det ikke akkurat er lik opel på en prikk, men vil jo si at om du kutter bort nyrene så kan det hende det ligner noe av det. Hvertfall om du har face lift nyrer på en E36. Opel, volkswagen, audi med sportsgrill, you name it, BMW er det hvertfall ikke. Vær litt åpen for andres meninger.

Sorry for mer OT, men jeg synes at alle bør skrive så godt og korrekt norsk de kan, enten bokmål eller nynorsk. Å skrive på dialekt er for det første galt, og for det andre ofte direkte uforståelig. Synes godt det kan komme med i retningslinjene for forumet, jeg.

Selv innrømmer jeg lett at jeg er så forutinntatt at jeg ikke helt klarer å oppfatte noen som skriver fullstendig knotete og ukorrekt som seriøs i det hele tatt, og jeg er dessverre sikkert ikke alene. Jeg tror alle tjener på at vi alle skriver så forståelig/riktig som mulig.

Skrevet

Oi, her var det mange hissigpropper,slippe ut litt luft av dem :lol:

Ikke tukle med grillen til en bmw, det er jo varemerke og ei heller emblemene.

Solfilm er ikke lovlig,krasjer du,får du ikke en krone fra forsikringsskap, dessuten syns jeg bilen for en billig look. Kjøp heller farget glass med stripe :D

Skrevet

Ikke lov å legge en tynn stipe i toppen av frontruta heller? Skulle gjerne kjøpt nye rute, men den jeg har ble byttet for ca 1 mnd side. Litt unødvendig å kjøpe ny da...

Skrevet

Har vært ute på langtur til østlandet i uka som gikk, og bilen er i å for seg veldig god kjøring. Problemene begynner når jeg kommer til fartshumper. Den subber nedi så å si alt hvis jeg har 2 eller 3 personer med meg. Drit lei av å kjøre skrått over alle fartshumper nå... Bilen er jo bare senket 45mm, så skulle jo egentlig ikke være så vanskelig. Lurer på om fjærene bak er vanvittig slitt (Jamex-fjærer.) Blir nok høyere bil ganske snart!

Skrevet
Oi, her var det mange hissigpropper,slippe ut litt luft av dem :lol:

Ikke tukle med grillen til en bmw, det er jo varemerke og ei heller emblemene.

Solfilm er ikke lovlig,krasjer du,får du ikke en krone fra forsikringsskap, dessuten syns jeg bilen for en billig look. Kjøp heller farget glass med stripe :D

HAHAHAHAHAHAHA :lol::lol::lol::lol: endelig kom det jeg ventet på :P:twisted:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...