Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• 4 weeks later...
  • Svar 128
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Han hadde planer om å fikse den opp helt 100%, men tok seg nå godt betalt... Og likte vel egentlig ikke helt at han brukte mine bilder. Menmen

Skrevet

Han jobber som biloppretter, så har vel kanskje bare satt den rett på jobben sin og jobbet med den der...

Og ang annonsen:

- er ikke sportsseter, med mindre han har bytta dem

- ikke nedfellbart baksete

Og hvis noen her inne vurderer den har jeg nok et og annet tips :wink:

Skrevet

Ad|os.. Har en kompis som reiser tirsdag for å se på denne.. Kan godt ta det på PM?

Og lakkert med flakes, er det du som har gjort det? Hva ble prisen du solgte den for??

Skrevet
Hmm, rart jeg ikke har sett denne i Hamar enda.

Egentlig ganske rart at du ikke har sett den, med tanke på at den i følge km. har gått ca 5000 mer enn da du solgte den? Og det er vel ikke sååå langt fra Ad|os og opp til Hamar.. :)

Skrevet

Egentlig ganske rart at du ikke har sett den, med tanke på at den i følge km. har gått ca 5000 mer enn da du solgte den? Og det er vel ikke sååå langt fra Ad|os og opp til Hamar.. :)

Hehe :) Søkte på nummeret hans, han bor et lite stykke utenfor Hamar ;)

Skrevet
Ad|os.. Har en kompis som reiser tirsdag for å se på denne.. Kan godt ta det på PM?

Og lakkert med flakes, er det du som har gjort det? Hva ble prisen du solgte den for??

Ta det over PM ja. Send meg en med spørsmål om du har noen. Han har nok hellakkert bilen etter han kjøpte den

Er ikke så langt fra Krsand til Hamar nei. Men har klart å kjøre den et stykke på halvannen mnd hvertfall. Var gått mellom 214500 og 215000 da jeg solgte den

Skrevet
Pent stykke av e36 det der. :D Tar sjansen og spørre om hvor mye gikk den for? :lol:

Ser vel egentlig bedre ut enn den faktisk er, menmen...

En fin bunke festblanketter :wink::lol:

• 3 weeks later...
Skrevet

Noen som har noe å utsette på denne bilen? Hvis ikke så tror jeg at jeg kommer til & kjøpe den.. Tidligere eier som er her vet ikke om noe spesielt? Ad|oS?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...