Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Selger du baklyktene?

hei.. nei gjør desverrre ikke d.. :) har bare di, så da hadde jeg blitt fri iallefall.. hør me muska hær på forumet.. hun har sikkert noen lykter til deg.. flott dame!

Skrevet
har en del deler her hvis det er noe du skulle trenge :)
bare å sende en pm til meg da hvis du har noe interesannt.. så får vi se:Dehe..
Skrevet

du hadde mye greier å selge iallefall:Phehe.. men tror ikke jeg trenger noe av det med det første.. har ikke så mye plass å gjøre av ting på.. derfor jeg og selger selv om det ikke er så mye:Phehe..

Skrevet

bare å by hvis interesse.. har en annen som er interesert.. og en som er passelig interesert.. selger når jeg mener jeg får noe igjenn for det..

Skrevet

er ikke sikker på hvor gamle di er.. er ikke sikker men han som eide disse byttet di da han kjøpte seg et nytt senkesett (fikk visst et billig) da demperene var dårlige.. og tror han som eide bilen før han igjenn senket den bilen.. ikke sikkert d blei rett nå:P hehe.. er ikke sikker på hva di kostet nye..

Skrevet

har du noen formening om hva det vil koste å sende? kan vel få døtta det inn i en smartpost eske som ikke er så dyr??

håper det ikke blir for lavt foran i så fall hvis jeg har gts fanger... hvorfor skal du selge? er de slitte i lakken og såmm eller er de helt røde ennå? mye spm her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...