bmwhans Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 har en del deler her hvis det er noe du skulle trenge
R.E.H Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Skrevet Februar 26, 2007 Selger du baklyktene? hei.. nei gjør desverrre ikke d.. har bare di, så da hadde jeg blitt fri iallefall.. hør me muska hær på forumet.. hun har sikkert noen lykter til deg.. flott dame!
R.E.H Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Skrevet Februar 26, 2007 har en del deler her hvis det er noe du skulle trenge bare å sende en pm til meg da hvis du har noe interesannt.. så får vi se:Dehe..
bmwhans Skrevet Februar 26, 2007 Skrevet Februar 26, 2007 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=41219
R.E.H Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Skrevet Februar 27, 2007 du hadde mye greier å selge iallefall:Phehe.. men tror ikke jeg trenger noe av det med det første.. har ikke så mye plass å gjøre av ting på.. derfor jeg og selger selv om det ikke er så mye:Phehe..
R.E.H Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 bare å by hvis interesse.. har en annen som er interesert.. og en som er passelig interesert.. selger når jeg mener jeg får noe igjenn for det..
R.E.H Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 er ikke sikker på hvor gamle di er.. er ikke sikker men han som eide disse byttet di da han kjøpte seg et nytt senkesett (fikk visst et billig) da demperene var dårlige.. og tror han som eide bilen før han igjenn senket den bilen.. ikke sikkert d blei rett nå hehe.. er ikke sikker på hva di kostet nye..
bmwhans Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 okei. får vurdere om jeg vil gi mer enn 600 da...
bmwhans Skrevet Mars 1, 2007 Skrevet Mars 1, 2007 har du noen formening om hva det vil koste å sende? kan vel få døtta det inn i en smartpost eske som ikke er så dyr?? håper det ikke blir for lavt foran i så fall hvis jeg har gts fanger... hvorfor skal du selge? er de slitte i lakken og såmm eller er de helt røde ennå? mye spm her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå