albjorkl Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 hvordan finner jeg ut hvilke spredere jeg skal ha? jeg skal ha samme som jeg har nå. det er sprekk i de jeg har, så skal jeg ha nye, å burde nesten vite hvordan jeg skal ha. står i en mtech 1 fanger.. håper på kjapt svar. takk på forhånd \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 www.motortechnik.no 3 serien - e30 - lykter og blinklamper- tåkelykter.. di du har er di som er litt lengre ned der.. på bildet viser di litt blåskjær.. men er akkurat sånne som du har..tåkelykt innsats..(320,-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 Takker på nytt andre gang du hjelper meg idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 hehe.. det vi er hær for:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2007 sant så sant så du e sikker på at dæm passe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 jepp.. er samme som står på.. vi kjøpte så å si ilag sist vi bestillte spredere.. jeg og han som hadde bilen din før deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Hva er en spreder? Vannspreder? Møkkaspreder? Tåkelys derimot er noe helt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 sry hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 jepp.. er samme som står på.. vi kjøpte så å si ilag sist vi bestillte spredere.. jeg og han som hadde bilen din før deg.. okei bestillte inatt. men kommer ikke til norge før imårra sa han..så dem sku bli sendt da.. får fan ikke tell å lås døran på den.. e d nå galt m låsn? vet du ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 hmm.. sentral låsen eller går d ikke an i d hele tatt? sentrallåsen er det noe galt med men d gikk da an å låse dørene da du fikk den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 nei, har prøvd m nøkkeln.. vet du nåkka om, om biln går ijænna EU kontroll nu t høstn? eller må æ jør masse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 trur ikke du skal trenge å gjøre så mye.. er ikke sikker.. begynner å bli en stund siden jeg så den egentli:Phehe.. huskeer ikke når den var på kontroll sist.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
albjorkl Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 trur ikke du skal trenge å gjøre så mye.. er ikke sikker.. begynner å bli en stund siden jeg så den egentli:Phehe.. huskeer ikke når den var på kontroll sist.. okei får nu se når den ska på kontroll Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå