TheMan Skrevet Februar 20, 2007 Share Skrevet Februar 20, 2007 Hvilke bilbatteri er best og billigst til min e-34? Er biltema batteri ok?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Fungerer vel helt greit til vanlig bruk. Men har du litt stereo + div så ville jeg anbefale et optima batteri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36-M-Tech cab Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Biltema batteriene vant en test for noe siden, beste batteri i sin prisklasse, så det er bare å løpe å kjøpe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Har et bilbatteri fra Mekk.. Det funker utmerket. Fikk med meg at de også hadde noen bilbatterier som vant noe "best i test" opplegg for en stund siden. ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Biltema batteriene vant en test for noe siden, beste batteri i sin prisklasse, så det er bare å løpe å kjøpe:) I sin prisklasse ja. Ville satset på et batteri til 1000,- ca, det er ikke dyrt. Og da snakker jeg Sønniak-batteri, ikke biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMan Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 I dag var batteriet helt flatt, måtte ta taxi til jobb. Var nettopp på Mekk å kjøpte et der, det skulle vist være best i test. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå