Paul Sau Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Hva er maks leveringstid på kodet dørlåssylinder? Noen som har vært borte å bestillt noe sånt? Har bilen min på verksted etter et innbrudd og jeg lurer på når jeg kan skru på forbannelsen over tregheten? Det har nå snart gått 3uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Stenshagen på Lillestrøm brukte 6 uker. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Har faktisk min inn på verksted nå og for samme grunn. leverte den på fredag forrige uke og fikk beskjed om at den ikke er ferdig før neste uke tidligst... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Sau Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Arg! Det var jo kjedelig å høre! Hvorfor tar det så lang tid? Vet dem må produsere en ny lås.. Uff! Noen som vet om jeg kan forlange leiebil? Har ikke det på forsikringa, tenkte å spare kroner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paul Sau Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Da var bilen endelig ferdig! I dag er det 3uker siden jeg leverte den på verkstedet. Håper jeg aldri trenger å bytte låssylinderen igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå