dreaz Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 bud....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 28, 2007 Share Skrevet Februar 28, 2007 er den laget i ABS siden den er orginal?er det bremse lys i den? så du skrev at det er orginal rieger hekkspoiler i den andre salgs tråden.kan by deg 900kr å henter den i moss,men vil se den før jeg kjøper.hvis det er av interesse så send meg en sms på .......... men er bare ledig på lørdag kl 9-10 tiden til å se på å kanskje kjøpe hekkspoileren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dreaz Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2007 u got sms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Mars 4, 2007 Share Skrevet Mars 4, 2007 det var jo dårlig,denne spoileren jeg kjøpte er jo ikke til Coupe....er til Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå