rubenjs Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 har 2 skinn stoler te corrado vist noen ser intereser i disse, sikkert muli å til passe di i e30, har bak setene også
Mirakulix Skrevet Februar 27, 2007 Skrevet Februar 27, 2007 har en kompis som kjører Corrado. Stolene hans er temmelig slitte. Bilde og pris.
Frode_E30 Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Hei! Jeg skriver for rubenjs, da han har problemer med dataen. Skal prøve å få ut bilder til helgen. Ingen minstepris, her er det bare å by! Alt er i god stand
rubenjs Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 har en kompis som kjører Corrado.Stolene hans er temmelig slitte. Bilde og pris. jeg er te bake, ska legge ut bilder, har 2 corradoer som e hugget så har de meste vist de e no mer han trenger, fk høyde justerbart senkesett alt a deler, tøy interjør skinn stoler, osv
BimmerKing Skrevet Februar 28, 2007 Skrevet Februar 28, 2007 Send meg bilde av stolene da... kai (A) bimmervestnes.no
rubenjs Skrevet Februar 28, 2007 Forfatter Skrevet Februar 28, 2007 her e nu ett bilde a de ene seter, kommer fler men nu ser dere nu vertfall vordan de ser ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå