TheBirg Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Altså hører med til saken at ABS lampe og Antispinn lampe lyser, og funksjonene ikke virker. Men merket at samtidig som dette skjedde vil ikke automaten gire opp over 50km\h. Da må jeg over på steptronic`n og gjøre det selv. Nedover girer den greit. Har dette noen sammenheng, får uatomathjernen info fra samme sted, hvilket jeg håper er en føler (Noen som vet eventuellt hvilken føler utifra denne info ? )
pallen Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Dra til BMW og ta ut feilkoder. Kan være vanskelig og stille diagnose selv hvis alle disse feilene oppsto samtidig.
TJ Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 Dra til BMW og ta ut feilkoder. Kan være vanskelig og stille diagnose selv hvis alle disse feilene oppsto samtidig. Vil absolutt anbefale deg å få tatt en diagnose hos BMW, så du får et korrekt svar på hva som er feil.
Eirik3 Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 Feilkodeavlesning hos BMW umiddelbart! Når det er sagt er det vel flere som har opplevd at automatkassen kan gå i nødprogram ved feil på ABS-systemet, om det være seg kun en sensor eller hele sentralen...
TheBirg Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Skrevet Februar 22, 2007 Har vært innom idag, var sensor på venstre fremhjul ja.
donjouan Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 jeg har det samme problemet er at automaten vil ikke gire til 3-4-5 den sliter har hatt abs sensor feil har byttet olje på girkassen til og med men fortsatt så vil den ikke gire. kan noen hjelpe meg?
donjouan Skrevet November 12, 2010 Skrevet November 12, 2010 steptronic fungerer helt fint kan gire opp ned med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå