Tranø Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Når jeg stiller inn radio kanaler osv på spilleren, forsvinner de igjen hvis bilen står rolig fra kveld til ettermiddag neste dag igjen. men hvis den står i noen timer bare så ligger alt lagret fremdeles.... Spilleren er en Clarion DVD MAX668RVD Aner noen hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Jeg ville gjettet på at den er koblet feil. Spillere oppfører seg slik hvis tenningsstrøm og konstantstrøm er koblet feil mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tranø Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Men da ville jeg vel ikke hatt memory når jeg hadde slått av bilen heller da? den funker jo en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Bmw e36- Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 det kan hende at kondesatorene i spilleren ikke tappes helt før etter en par timer jeg ville ivertfall prøvd å koblet om vist jeg var deg. Men det kan jo faktisk være noe galt med spilleren og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå