Brats Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Hei. Har akkurat kjøpt meg en 94 mod 318i e36 cab. Har hatt problem med at den har stått og hoppet opp og ned på turtall når den står på tomgang. Hadde den på verksted og de sletta en feilmelding, dermed ble den delvis bra. Men den stopper fortsatt når den står på tomgang. Dette skjer ikke hele tiden men ofte, veldig irriterende i kryss etc.. Det sitter uorginalt luftfilter på den(powerfilter), men det skal jo ikke ha noe å si?! Noen som har noen tips om hva det kan være?
ropa Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Velkommen til bimmers Brats Hvordan sitter det powerfilteret dit? Vist det sitter løst kan det ha fucka til LMM din (luftmengdemålern) kan være den uansett, kan være falskluft,sjekk om hull i belgen fra LMM til motor.
Brats Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Skrevet Februar 21, 2007 Det var kjapt svar:) Powerfilteret lå løst, det feste hadde knukket, så det har jeg festa igjen. Skal sjekke om det er noen hull i belgen. Koster det mye for en sånn luftmengdemåler? Er det noe som man kan kjøpe beukt, eller lønner det seg å koste på nytt? På forhånd takk
E36Cab1 Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 Går alltids an å kjøpe brukt,blir litt billigere da. Sjekk også slangen til tilstatslufta(sleideventilen) . Går 2 slanger til/fra den. Kan være hoppa av eller sprukken.
R.E.H Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 prøv å kople ut lmm når den går på tomgang og se om det blir noen forskjell i hvordan den går.. hvis det blir forksjell så prøv en annen lmm..
bmw328 Skrevet Februar 21, 2007 Skrevet Februar 21, 2007 jeg har en luftmengdemåler du kan kjøpe det er til en 328 men tror den passer på bilen din send pm hvis intressert
Dirty Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 jeg har en luftmengdemåler du kan kjøpe det er til en 328 men tror den passer på bilen din send pm hvis intressert passer ikke ! men derriomt så har jeg 2 stk som passer! ehe
Brats Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Skrevet Februar 22, 2007 Takker. Skal få sjekket det ut. Dirtydicky: Hvor holder du til? Og er de inntakt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå