-AmunD- Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Lurer på hvor mye det er mulig å få igjen for en sånn bil ? Pga jeg skal muligens bygge meg sånn bil og far min vil vite ca verdi på den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 dette trengr vi nok mye mye mere data på enn dette for og annslå pris vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 tenkte mest veldig ca pris jeg da. Litt info om bilen da : Gått 250k, ny dynamo og vannpumpe + batteri. Bruker ikke olje eller vann. Minimalt med rust, litt på framskjermer, skal bytte begge. El.vinduer foran.el.takluke. Kjørecomputer. Meeeeeeeeen litt info om planer da : M3 front, skjørt, speil, bakfanger og vinge. Turbo kitt, 250-300hk. Bøttestoler, skai m3 ratt. M3 bremser. Justerbart senkesett, høyde/hardhet. Polyforinger overalt. Iallfall det, men er bare planer. Må få løst noen problemer med far min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 ja va hadde du planer om og gjøre med motor da?? råder,stempler,datasprut osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 har ikke kommet så langt at jeg har lagt alt for mange motor planer da. Er kunn ca pris jeg vil ha... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 en som bare har montert turbo ville jeg kanskje gitt 40000 for og en som alt er gjort bra på kunne jeg betalt 150k for.. så det er litt vesentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-AmunD- Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 ja,sant sant det. Da får vi se hva det blir av planer Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg