E28Fredrik Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Bilen skal hel-lakkeres i samme farge, med Bred front.. ellers, helt clean-look.. utenom senking og felger Kommentarer? Er forresten fortsatt på utkikk etter EN felg av typen som står på nå.. noen som vet om? Betaler godt! (OZ Futura) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Gamlebilen ser bra ut, Fredrik Jeg kommer nedover til helga, sansynligvis blir det på lørdag formiddag og da tenkte jeg at jeg skulle kjøre innom Notodden med felgene. Hadde egentlig planer om å ringe deg i kveld, men det gikk i glemmeboka. Håper jeg får lov å titte på tds`n når jeg leverer felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Gamlebilen ser bra ut, Fredrik Jeg kommer nedover til helga, sansynligvis blir det på lørdag formiddag og da tenkte jeg at jeg skulle kjøre innom Notodden med felgene. Hadde egentlig planer om å ringe deg i kveld, men det gikk i glemmeboka. Håper jeg får lov å titte på tds`n når jeg leverer felgene Go Kveld... oppe enda? Ja det skal vi vel få til, ingen planer om å reise noen steder i helga jeg, så du kan jo ta å ringe en gang i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Februar 21, 2007 Share Skrevet Februar 21, 2007 Høres bra ut. Mulig jeg kjører på natta og da kan det hende jeg kommer litt tidlig dersom du klarer å komme deg opp Ringer iallefall når jeg vet helt sikkert når jeg drar herfra og sånn ca. når jeg vet når jeg er i Notodden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Februar 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2007 Ja, den er god.. skal nok være våken, i værste fall kan det vel hende jeg ikke har lagt meg engang. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Se her ja, artig med flere E34 Touring prosjekt . Blir flott med den brede fronten, og felgene er meget pene . Hvilken farge skal du lakker den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E-Evjen Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Mener det stod han skulle lakke den opp på nytt i orginalfargen, med andre ord lik farge som du har på din og jeg har på iX`n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Akkurat ja, den nydelige Orientblau Metallic fargen ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 ja, det stemmer heter den fargen igjenn? noen tips om ei frontleppe som ikke er alt for drøy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Ikke mange frontlepper å velge i mellom. Rieger sin er jo ikke så drøy, men jeg ville nok godt for M5 fanger som er lakkert i samme farge som bilen (ikke sølvfarge på nedre del). Hvis penger IKKE er ett problem, så er jo AC Schnitzer fanger veldig pen . (tror den koster rundt 5K med CCN rabatt, ulakkert). Fargen heter: Orientblau Metallic, kode: 317 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28Fredrik Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 hvor finner jeg dette hen da? har vurdert rieger sin.. men syns den blir litt vel beskjeden.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 ACS fanger kjøpes hos Bavaria som er importør. Rieger leppe selger vel både Schmiedmann og GS og sikkert flere. M5 fanger selger KOED ny tror jeg for rundt 3500+mva og frakt. Brukt er jo sikkert det billigste, men da i Sverige f.eks. Er jo nesten umulig å skaffe M5 fangere til E34 i dette landet, og hvis man kommer over det, koster de flesk . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå