Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen skal hel-lakkeres i samme farge, med Bred front.. ellers, helt clean-look.. utenom senking og felger :D

Kommentarer?

dsc00059wz3.jpg

dsc00056pm8.jpg

Er forresten fortsatt på utkikk etter EN felg av typen som står på nå.. noen som vet om? Betaler godt! (OZ Futura)

Skrevet

Gamlebilen ser bra ut, Fredrik :)

Jeg kommer nedover til helga, sansynligvis blir det på lørdag formiddag og da tenkte jeg at jeg skulle kjøre innom Notodden med felgene. Hadde egentlig planer om å ringe deg i kveld, men det gikk i glemmeboka.

Håper jeg får lov å titte på tds`n når jeg leverer felgene :)

Skrevet
Gamlebilen ser bra ut, Fredrik :)

Jeg kommer nedover til helga, sansynligvis blir det på lørdag formiddag og da tenkte jeg at jeg skulle kjøre innom Notodden med felgene. Hadde egentlig planer om å ringe deg i kveld, men det gikk i glemmeboka.

Håper jeg får lov å titte på tds`n når jeg leverer felgene :)

Go Kveld... oppe enda? :P

Ja det skal vi vel få til, ingen planer om å reise noen steder i helga jeg, så du kan jo ta å ringe en gang i helgen?

Skrevet

Høres bra ut. Mulig jeg kjører på natta og da kan det hende jeg kommer litt tidlig dersom du klarer å komme deg opp :) Ringer iallefall når jeg vet helt sikkert når jeg drar herfra og sånn ca. når jeg vet når jeg er i Notodden.

Skrevet

Ikke mange frontlepper å velge i mellom. Rieger sin er jo ikke så drøy, men jeg ville nok godt for M5 fanger som er lakkert i samme farge som bilen (ikke sølvfarge på nedre del).

Hvis penger IKKE er ett problem, så er jo AC Schnitzer fanger veldig pen 8) . (tror den koster rundt 5K med CCN rabatt, ulakkert).

Fargen heter: Orientblau Metallic, kode: 317 :wink: .

Skrevet

ACS fanger kjøpes hos Bavaria som er importør.

Rieger leppe selger vel både Schmiedmann og GS og sikkert flere.

M5 fanger selger KOED ny tror jeg for rundt 3500+mva og frakt. Brukt er jo sikkert det billigste, men da i Sverige f.eks. Er jo nesten umulig å skaffe M5 fangere til E34 i dette landet, og hvis man kommer over det, koster de flesk :roll: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...