FellaZ Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Sitter på hånd med.. Tja, si 120 000 i første omgang til bil. Først gikk det i at jeg siklet på BMW E36.. Så i nærmere ettertid har jeg kikket veldig mye på BMW E46. Har blitt fastlåst på at det er en sånn bil jeg vil ha. Er veldig usikker på hvor mye penger jeg bør bruke på det, om den burde ha så veldig lav kilometerstand, eller holder den om den har gått litt? Merker jo det om den har gått litt så er prisene utrolig mye mer lave enn de med lav kilometerstand. Noen som har forslag til hva som er lurt ved kjøp av ny bil.? Hva jeg burde se etter på en BMW når jeg kikker på den f.eks. Feil, mangler. Alt i alt, bryr deg meg ingenting om bilen har gått en del, men det jeg helst ikke vil ha er en bil med masse feil, som går ofte i stykker, som rett og slett blir en eksepsjonell utgiftsbil. Det er ikke noe jeg har råd til, egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 hei.bra at du vurderer BMW ! det er en flott bil! jeg er på min tredje 3-serie nå,og har hatt både e36 og e46 og har hvert fornøyd med begge deler. for 120.000 får du deg nok sikkert en fin E46 318 tenker jeg. om den har gått langt har i grunn ikke så fryktelig mye å si.den motoren har registerkjede,og tåler endel kjør. er ikke noe serlig utgifter med den om du føllger serviceheftet osv.kan ikke huske at jeg hadde noen store utlegg på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 ...Alt i alt, bryr deg meg ingenting om bilen har gått en del, men det jeg helst ikke vil ha er en bil med masse feil, som går ofte i stykker, som rett og slett blir en eksepsjonell utgiftsbil. Det er ikke noe jeg har råd til, egentlig. Da ville jeg vurdert toyota Selv har jeg hatt store utgifter på begge mine E-36, og kan på ingen måte anbefale disse bilene for et problemfritt bilhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Når det gjelder E46, se opp for rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå