tolla Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 Hei og hå... Er det noen som vet hvor man kan sette en olje temp. føler? Er det noe man må lage til selv, eller er det ett hull en plass der enn kan lure an' inn...?
2RE_Racing Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 Når man kjøper en måler så følger det vanligvis med føler, og i tillegg følger det med diverse adapter. Det er vel vanlig å skru inn føleren i tappepluggen i bunnpanna?
tolla Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 har ikke peiling.. jeg hjelper en kompis med å bygge om en e30 325i til turbo... FirstTimer... takk for tipset:)
tolla Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 har ikke peiling.. jeg hjelper en kompis med å bygge om en e30 325i til turbo... FirstTimer... takk for tipset:)
e30 tic Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 har ikke peiling.. jeg hjelper en kompis med å bygge om en e30 325i til turbo... FirstTimer... takk for tipset:) sett den i tappe pluggen på bunn panna. fin å gjenge i den, så får du riktig olje temp også.
ReiRud Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 forgrening på oljetrykksbryter`n...er vel ved oljefilter-koppen på disse motorene også... der kan du ta ut oljetrykk og temp...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå