BMW 2002 Fredrik Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Jeg skulle ta 4 hjulskontroll på bilen min, der den ikke kunne foretaes pga slakk i understell. -Stor slakk i øvre ytre bærearmsforinger begge sider bak (den som lagger klakkelyd på ugjevnt underlag?) -Lenkearmsforinger begge sider bak defekt Er det vanskelig å bytte disse selv? Eller mye arbeid? Og hvilke foringer er dette? Noen som kan referer til ETK med bilde Anbefales powerflex? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Bakre bærearmsforinger, er ikke noe problem å skifte selv, hvis du skifter til Powerflex. Disse foringene er 2-delte, og må ikke presses inn med vektøy. De gamle foringene kan skjæres ut. Jeg har skiftet alle foringene på bilen til Powerflex, og er kjempefornøyd. De koster noen få hundrelapper ekstra, men du får en bil som er mer presis og fastere. Skift til powerflex en gang for alle, så slipper du å skifte foringer mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå