Ad|oS Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Skrevet Mars 5, 2007 jeg har de brakettene som festes i fanger for å klipse fast tåkelys med.. send PM om du trenger så kan jeg sende bilde? PM sendt
Ad|oS Skrevet Mars 5, 2007 Forfatter Skrevet Mars 5, 2007 jeg har chrom nyrer. Hva er forskjellen på disse og de som står orginalt på? Har du bilde av begge delene så jeg evnt kan se forskjellen? Pris?
BMW 320 IAT Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 Hei jeg har di nedre listene (E46 look) og har feste til tåke lys mener disse er helt nye. kom med bud.
Ad|oS Skrevet Mars 11, 2007 Forfatter Skrevet Mars 11, 2007 Regner med de listene er lakkert svarte siden bilen din er svart!?!? Passer de forresten til sedan? (PM sendt)
BMW 320 IAT Skrevet Mars 11, 2007 Skrevet Mars 11, 2007 Jepp de er svart, og de passer sedan og touring
G-A Skrevet Mars 15, 2007 Skrevet Mars 15, 2007 hørt på www.koed.dk ? der har de sikkert alt.. sylindre til bakluka er vel en fordel å kjøpe nytt, så du ikke får en gammel sliten en.. biltema har gassfjærer til panser og bagasjelokk til 169,- edit: skriveleif Noen erfaring med disse gassfjærene hos biltema? virker som de er kraftige nok... kjenner noen som har biltema på bakluka og de fungerer fint.. tror de er 4 år nå og de funker som de nesten var nye.. Dette avhenger litt av vekt på panser/bakluke og hvor ofte den blir brukt..
Masus Skrevet Juli 27, 2007 Skrevet Juli 27, 2007 Siden du skrev alt av intr. så har jeg et komplett uderstell til 325 liggende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå