rottert Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Ja da skjedde det meg også. Melder meg på viutenførerkortklubben! Kjørte for noen timer siden til jobb fra sørsiden i Trondheim til Tunga. Når jeg hadde parkert bilen på jobb kom det rullende en sivil saab 9000. Du har kjørt for fort så kom å sett deg inn fikk jeg høre. De hadde målt topphastigheten på 143km/t, men ble anmeldt for snittet i 80sonen som var på 117,2 km/t. (2.2 over grensen til inndragelse!!) Tenkte å nekte, men hva er vitsen i en slik sak med så sikre bevis? Da blir jeg fotgjenger i 3 - 5 mnd !!!! Det første som skjedde etter jeg gikk ut av politibilen var en telefonanrop fra emm sport som jeg har levert inn bila til. De kun fortelle meg at reparasjoene ble litt dyrere enn først forventet. Nemelig over 50000! jaja, Shit happens.....! Håper jeg snart kan bidra med noen litt mindre deperisive poster på dette forumet igjen! Noen som vet om jeg kan kjøre moped og 4hjuling i mellomtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Dette var triste greier Du må nok belage deg på å bruke trøsykkel de neste mnd Når man mister lappen så mister man også retten til å føre noe med motor (tror faktisk det gjelder gressklippertraktor og ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Stemmer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Før var det jo lov å kjøre moped og 4-hjuling under 150kg uten lappen sålenge du var fyllt 20, men dette gikk de bort fra for ett eller to år siden desverre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Analex Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Huffda, nekt som faen på alt sier nå jeg, du får ikke værre straff enn det du er anmeldt for uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Huffda, nekt som faen på alt sier nå jeg, du får ikke værre straff enn det du er anmeldt for uansett. Tror du det hjelper å nekte når de trolig har fulgt etter ham og har beviser på disse hastighetene, og gjerne også film..? Enkelte ting MÅ man bare godta, selv om det er surt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Dette var kjedelig å høre Igjen sier du, har du mista den flere ganger? Da hadde jeg vært smått oppgitt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Har de bevis eller du har innrømmet forholdet, så er det nok ingenting å gjøre med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Sorry, men dersom dette ikke er første gang du har mista lappen for fart, så får du ikke min sympati.. Selv om jeg skjønner det er surt for deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glomsaker ///M h5ehQz7k Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Det er kjipt det der :/ Blir det høy bot da eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Kjedelig dette, den negative siden med bmw at disse bilene lett oppfordrer til litt sivil ulydighet med slike følger, norge trenger flere asfaltbaner med fri adgang Tror jeg skal passe på for saaber i bakspeilet fremover, nærmeste jeg har vært politianmeldelse var på omkjøringsveien, utrykningsbil med blålys kom i en h......s fart i bakspeilet, var kjapp og kom meg ned under 80 og over i høyre fil, de var heldigvis ikke ute etter meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Føler med deg! Har selv vært uten lappen i både 3 og 6 måneder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Hvis man nekter,så må de ha tingrettens kjennelse for å holde lappen din i over 3 uker. En ting å tenke på,for det kjedeligste av alt er å være i uvisshet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Selvfølgelig kjipt å miste lappen, men kjører enn for fort så kjører man for fort. Don't do the crime if you can't do the time... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Du kan kjøpe mine gamle rulleskøyter! 500,- Deal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå