Gå til innhold

Mistet lappen igjen!

rottert
 Share

Anbefalte innlegg

Ja da skjedde det meg også. Melder meg på viutenførerkortklubben! Kjørte for noen timer siden til jobb fra sørsiden i Trondheim til Tunga. Når jeg hadde parkert bilen på jobb kom det rullende en sivil saab 9000. Du har kjørt for fort så kom å sett deg inn fikk jeg høre. De hadde målt topphastigheten på 143km/t, men ble anmeldt for snittet i 80sonen som var på 117,2 km/t. (2.2 over grensen til inndragelse!!)

Tenkte å nekte, men hva er vitsen i en slik sak med så sikre bevis?

Da blir jeg fotgjenger i 3 - 5 mnd !!!!

Det første som skjedde etter jeg gikk ut av politibilen var en telefonanrop fra emm sport som jeg har levert inn bila til. De kun fortelle meg at reparasjoene ble litt dyrere enn først forventet. Nemelig over 50000!

jaja, Shit happens.....! Håper jeg snart kan bidra med noen litt mindre deperisive poster på dette forumet igjen!

Noen som vet om jeg kan kjøre moped og 4hjuling i mellomtiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Huffda, nekt som faen på alt sier nå jeg, du får ikke værre straff enn det du er anmeldt for uansett.

Tror du det hjelper å nekte når de trolig har fulgt etter ham og har beviser på disse hastighetene, og gjerne også film..? :roll:

Enkelte ting MÅ man bare godta, selv om det er surt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig dette, den negative siden med bmw at disse bilene lett oppfordrer til litt sivil ulydighet med slike følger, norge trenger flere asfaltbaner med fri adgang :-)

Tror jeg skal passe på for saaber i bakspeilet fremover, nærmeste jeg har vært politianmeldelse var på omkjøringsveien, utrykningsbil med blålys kom i en h......s fart i bakspeilet, var kjapp og kom meg ned under 80 og over i høyre fil, de var heldigvis ikke ute etter meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...