Nøstbakken Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 er det noken som har prøvd desse forsterkerene http://www.clasohlson.no/Product/Catego ... 398;251589 Noen som kan gje meg noken tilbake meldinger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Det eneste jeg har å si er att du burde ikke kjøpe noe som heter Boschman, det er kansje den dårligeste sterioen som er laget . Hadde en slik forsterker i en festbil, og gjikk istykker etter 6timer pga at den ble for varm Så jeg ville anbefalt deg å kjøpe noe bedre enn den der . Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 har nett montert en slik i en kolega sin bmw. funket fett den største av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 men klarer den å drive 2 10".. hmm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 jeg hadde den gamle typen fra clas. samme watt, drev 2 stk clas 12" helt ok for min del.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Jeg har aldri mottot en reklamasjon på disse, da jeg jobber på clas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå