Azeton Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 Hvor mange skruer og hva må jeg skru av får og få av fuelrailen? sliter litt med det akkurat nå:S Og, oransje dyser stammer fra 535? og er 250cc?
Azeton Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Skrevet Februar 22, 2007 Sikkert lurt og fortelle at det er m50b25 motor også.
Azeton Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Skrevet Februar 22, 2007 Vel, er det normalt at det lekker litt bensin rundt dysene? Er det dysene som er ødelagt eller noe annet?
M6 Bjørn Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 Vel, er det normalt at det lekker litt bensin rundt dysene?Er det dysene som er ødelagt eller noe annet? Nei det er ikke normalt,sjekk slangene som går inn på fuelrailen.De kan morkne....
Azeton Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Skrevet Februar 22, 2007 har sjekket de. var nok dysene som jeg kjøpte brukt som ikke var helt stabile.
Frode_E30 Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 er nok 99% sikkert at det er O-ringene på dysene dine som er dårlige.. disse bør byttes da dem blir harde og da begynner det å lekke. Det kan jeg garantere at det blir brann av!
Azeton Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Skrevet Februar 23, 2007 Takk for svaret. Dyttet bare bilen foran garasje døra. kom meg på nett og kjøpte like gjerne noen nye dyser. Hørtes ut som om bilen bare ville gå på noen få sylindre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå