Isak Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Hei Noen som har erfaringer med å forbedre rekkevidden på fjernkontrollen på min e39? synes jeg må lovlig nært for å få kontakt med bilen å det virker nesten som at det ikke er nøkkelen problemet ligger. Jeg har byttet batteri å nøkkelen samt prøvd reservenøkkel. Så problemet ligger sikkert i motakeren i bilen. Noen tips ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
efjeldse Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Trenger du å låse opp så langt unna at noen kan stjele bilen din før du kommer fram da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Sett den mot hodet faktisk! Dytt hardt mot skallen og trykk av Hehe..så det på bbc topgear, funker faktisk, dobler rekkevidden minst! Åpner du i tillegg munnen og ser i retning bilen blir det enda større effekt. Ikke spør meg hvordan det funker, men det gjør det! Hodet må virke som en antenne på et vis. Ser ganske dumt ut, men uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Isak Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 hehe.. javel?? det må jeg prøve Men er det ingen som kan komme på noe mer aktuell problemløsning annet en å se ut som en komplett idoit hver gang en skal inn og ut av bilen Hvor ligger sender/motaker ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinner Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Dette er faktisk ikke kødd, så det samme de viste på Top Gear...Er nok noe ingeniørene gjør med vilje for å ha noe å le av på jobb... Neida, det har med "antenne" fenomenet å gjøre...når du holder nøkkelen mot panna fungerer du som en forlenget antenne for fjernkontrollen...alternativet er en antenne på nøkkelen...hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå