528iiiii Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Fikk de nye sommer dekka idag 8,5*19 og 9,5/19 E60 M5 kopier Visst bare den pokkers snøen kunne forsvinne , ble og ferdig med eksosen min i kveld..... Fikk ikke til å legge inn bilde her så jeg legger en link til bilde av eksos. http://my.break.com/media/view.aspx?ContentID=233201 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bård Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Så jo bra ut det der, hvilke merke er eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Dette ble bra Dobbel eksos på en 5 serie er utrolig tøft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Kjempetøft med 4 rør ut av hekken ja! Hvilket merke er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iiiii Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Så jo bra ut det der, hvilke merke er eksosen? Har sveist det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iiiii Skrevet Februar 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2007 Ble faktisk veldig fornøyd med det... Vet det er mange som ikke liker fire rør, men smaken er som kjent delt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Har du brukt samme metode som det er brukt på min? altså eitt rør på tvers under bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 22, 2007 Share Skrevet Februar 22, 2007 Syns det hadde vært litt penere om du hadde felt de litt inn i hekken jeg.. Sånn som på min gamle E38 feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iiiii Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Ja jeg har brukt rør på tvers metoden... De er felt litt opp i fangeren, Men hadde ikke plass hvist jeg skulle tatt de lengre opp. Da måtte jeg i tilfellet gått ned på dimensjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rstockmann Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Er det så stor forskjell på standard og M-tech bakfanger då? Kanskje dårlig med plass bak standard..(?) Såg vertfall bra ut Et lite bidrag..: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iiiii Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Takk takk... Er litt dårligere plass ja. Hadde m- Fangere på 528en jeg hadde før. har lega det så de passer om jeg skulle finne på å bytte til m- fanger på denne og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Det der røret på tvers der ser jo helt rart ut? Måtte i det minste hatt det skjult.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå