Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 hei, kjørte av her i vinter å rett i en stolpe. traff på venstre kant så dekket tok i mot mye av smellen. jeg må nå bytte frontspoileren, skal sette på m-tech fronten, å få tak i en pen brukt skjerm og panseret må fikses på helt nederst i jørnet. noe i forrstillinga er ødelagt også. veit ikke hvor mye enda. men er det noen som veit sånn ca hvor mye lakkering av delene koster? å eventuelt å ta de gamle av å sette de nye på? noen som sånn har en anelse?
bård Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 Lakkering varier mye i pris, kjenner du noen som lakkerer så blir det billig, hvis ikke vil jek tipp lakkering av frontfanger, skjerm og panser vil komme på rundt 4k hos en lakkerer. Skru delene av og sette på mye gjør du enkelt selv hvis du har litt verktøy, dette går ganske fort så hvis det skal gjøres på verksted blir det sikkert ikke så dyrt det. men ville anbefale deg å bare gjøre det selv, det er enklere enn du tror
Foss Skrevet Februar 22, 2007 Skrevet Februar 22, 2007 hadde lignende skade x2 men på høgre siden av min, prisen ble mellom 40 - 50k, men da var rammevang bøyd og den måtte i "jigg"(?), da var det en opretter som gjor hele jobben, angrer stygt at jeg ikke gjor noe selv med det først! men tror den skaden var noe styggere ja...
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Skrevet Februar 23, 2007 jepp har sjekka brukte deler å forskjellig, å de kommer på rundt 14000kr å de pengene har jeg, så er bare reprasjonen igjenn. Men for å spørre de som har peiling på det. hjelper K&N filter noe på effekten? blir det kulere lyd?
Storkaren Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 panser må du vel regne med en ca 5000 dersom det må slipes ned og... 4000 for sjerm og noen tusen for frontfanger... blir fort over 10000... hellakkering koster fort over 30.000, bare utvendig... med sliping... men dette er jo med kvitering og avgift til staten:P
Dirty Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 panser må du vel regne med en ca 5000 dersom det må slipes ned og... 4000 for sjerm og noen tusen for frontfanger... blir fort over 10000... hellakkering koster fort over 30.000, bare utvendig... med sliping... men dette er jo med kvitering og avgift til staten:P Går du på Syre eller? var iallefall noen syke priser som bare pappa gutter for spandert på seg ! vil tippe en 15 tusen for alt skaff deg nytt panser koster ikke mye siden du må lakere uansett og en skjerm for du fnt for en liten 100 lapp. ig du gidder ikke lakere hele bilen! hadde ikke jeg gidde iallefall
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Skrevet Februar 23, 2007 prisene var litt dyre synes jeg ja:P er bare en liten knekk nederst på panseret så den kan det hende de klarer å fikse uten at jeg trenger nytt panser. å lakken på bilen ser omtrent nye ut over hele, så gidder ikke å hellakkere. men takk for svar;)
m3e30 Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 ser nå at det er en sedan. er veldig lett å få tak i karosserideler til de. kjøpte just 2 skjermer, panser, grill, og div til min e36 coupe. det fikk jeg for 2800. lakkering varierer veldig., de jeg pleier å gå hos gjør det rimelig for meg., men at du slipper under 5 tusen er ikke sikkert..
m3e30 Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 ser nå at det er en sedan. er veldig lett å få tak i karosserideler til de. kjøpte just 2 skjermer, panser, grill, og div til min e36 coupe. det fikk jeg for 2800. lakkering varierer veldig., de jeg pleier å gå hos gjør det rimelig for meg., men at du slipper under 5 tusen er ikke sikkert..
Boss Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 Ligg unna lykte stolpene og skapene. Greit at jeg får mere å gjøre men det må da finnes grenser??? I dag (fredag) 15:00. Hitill påkjørt i dag tre stolper og to skap. Regner med at jeg må ut å jobbe mere i helgen....
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Skrevet Februar 23, 2007 jeg har sett på brukte skjermer å forskjellig på gsbildeler. der får man skjermen for ca1000kr. bør kanskje ta en tur til den lokale høggeren først;)
BmMm3 Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 du vikke selge bilen med skaden som den er da ?? hehe
Tom-Erik ///M5 Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Skrevet Februar 23, 2007 har vært innom tanken, men skal style sette på m-tech nå så da blir det bra;) skulle vært spærre men:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå