Gå til innhold

Kommer ikke inn i bilen (IGJEN)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da har bilen stått i en ukes tid da jeg har vært på ferie.. Når jeg prøvde låse opp tidligere i kveld, så skjedde det ikke noe.. Noe som tyder på dødt batteri.. Hva gjør jeg nå?! :S

Har hatt dette problemet en gang før, men da var vinduet så VIDT oppe så jeg fikk det opp og deretter tatt opp panseret og fikk på strøm.. HJELP!

:evil:

Skrevet

Du kan åpne bagasjelokket med nøkkelen, løsne bagasjeromslyset (pass på at det ikke kortslutter). Så kobler du lader eller lignende inn på ledningene. Du skal nå ha nok strøm til at sentrallåsen virker.

Skrevet
går det ikke an å låse op med nøkkel i døra??
Nei, det gjør det ikke, mener det fantes en framgangsmåte på nødåpning av dører, noen som husker?
Skrevet

hvorfor går det ikke ann å låse opp ? når min er tom får strøm så låser den bare opp døra på min side 0 stress liksom, m jævli idiotisk laget av bmw vis du må ha strøm får å låse opp !

Skrevet

på min funker det å holde håndtaket oppe og så vri om nøkkelen.

det er vel sånn nødløsningen er og det var lettest på passasjersiden.

husker ikke om jeg måtte holde det helt oppe eller bare halveis.

Skrevet

Dette er ikkeno problem. Du gjør som han over skriver at du holder dørhåndtaket på førersiden oppe samtidig som du vrir nøkkelen et par ganger, da låser døra seg opp. Bilen min står uten strøm nå og dette gjør jeg hver gang jeg jobber med den :D

Skrevet

Problemet er bare det at å låse opp på førersiden har ikke funka i det siste......... :P jeg er seriøst MR UFLAKS!!!!

Skrevet

Problem fikset.. Bakvinduet var bittelitt åpent :D Så fikk lurt meg inn i bilen og åpna panseret.. Bilen var helt DØD!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...