m3e30 Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 VURDERER å kjøpe en e36 cab for å ta front , skjermer, panser ifra. bilen er skada under. bilen kan ikke registreres, får kun kjøpe den som delebil. det er gråhvit skinn i den, ikke sport.. strøken cab. fine dører, bakluke, osv..er det noe interesse for det`?
snedi Skrevet Februar 23, 2007 Skrevet Februar 23, 2007 Hvilken årsmodell er det?,kunne tenkt meg varmeapparatviften og viften foran på motoren.Pris? har en e30 cab 87 mod det skal på.
Ballder Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 Er det sånn halv automatisk el cab på den bilen? Trenger det elektriske til cab,n. Begge motorer baki + releer og moduler. Litt usikker på hvor de ligger, men trenger dem da min elcab er sånn ca død!
aUDUN` Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 Vist ikke X-brace stage under er skada kunne jeg gjerne tenkt meg det
Mboy Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 Er setene forran bra. sa tar jeg de. bare og sende pm
efjeldse Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 Muligheter for at denne bilen har alarm eller fjernstyring av sentrallås jeg kan kjøpe for en hyggelig pris?
NyborgRacing Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 tar innertrekke i cabben! kanskje hele cabben også, kommer ann på farge å pris
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå