Ingebrigtsen Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Jeg har kjøpt konfilter til e34 min Det jeg lurer på er at jeg har lest noe om noe olje man må ha til filteret, hva er dette egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Oljen er sikkert til når du skal rense filtere, for filtere skal renses ein plass mellom 5000-10000km bruk.. Har du fått filtere på .. begynte motoren å fjuske litt og bilen skaldre litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Oki Nei har ikke satt det på enda for tenkte å finne ut av dette med oljegreiene først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morrist Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 det skal sprayes på litt olje på filteret, slik at det fungerer som det skal.. men ikke ta motorolje;) filter produsenten leverer somregel oljen oxo.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingebrigtsen Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Oki, takk for svaret:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå