bmwhans Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Siden alle andre gjør det legger jeg ut noen bilder av 325'n min her. alle bildene er tatt da bilen er kjørt ut fra vinteropplag for å få gått litt. nå venter senking og større felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Ser ut som et greit eksemplar det der. Er ikke helt enig med stylinga,men det er en smaks sak. Ser jo ganske grei og strøken ut da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 kan jeg få spørre hva du har festet front og bakfanger med? min er festet med synlige skruer som ser helt jævlig ut.. men bilen din var grei den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 bilen er grei?? er helt strøken men.. stylinga satt på når jeg kjøpte den og jeg gidder ikke bytte den ut heller. syns det ser bra ut. hva fangerne er festet med vet jeg ikke, er lagd noen fester på baksiden og er veldig bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per Christian Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 veldig fin bil dette .. har samme styling og den festa jeg meg noen fester på bak siden og brukte popp naggler som jeg forsenket og sparklet over... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 takk ja tror det er brukt noe av det samme på min, for er sparkla litt. er lagd ganske bra fester. skal se nøye på det senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Var ikke akkurat vakkert den BadLook greia.. fronten var litt overkill å.. men ellers såg det ut til å vær en grei herjebil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Var ikke akkurat vakkert den BadLook greia.. fronten var litt overkill å.. men ellers såg det ut til å vær en grei herjebil.... Hva feiler det deg a? Grei herjebil? Syns bilen din så meget pen ut jeg Likte spesielt baken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Var ikke akkurat vakkert den BadLook greia.. fronten var litt overkill å.. men ellers såg det ut til å vær en grei herjebil.... Hva feiler det deg a? Grei herjebil? Syns bilen din så meget pen ut jeg Likte spesielt baken Edit: sry for dobbeltpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 den såg jo rett så fin ut...men så har vi jo også orginal politzei da :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Var ikke akkurat vakkert den BadLook greia.. fronten var litt overkill å.. men ellers såg det ut til å vær en grei herjebil.... er du dust eller? helt klin strøken jo. herjebil? kom hit skal jeg herje deg. badlooken er tøff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 Var ikke akkurat vakkert den BadLook greia.. fronten var litt overkill å.. men ellers såg det ut til å vær en grei herjebil.... Hva feiler det deg a? Grei herjebil? Syns bilen din så meget pen ut jeg Likte spesielt baken Edit: sry for dobbeltpost takk for det! endelig en som skjønner litt! skal man først ha styling er det greit å fullføre det helt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 veldig fin bil dette .. har samme styling og den festa jeg meg noen fester på bak siden og brukte popp naggler som jeg forsenket og sparklet over... ahh..takk for tipset:-) og til bmwhans smaken er som baken.. for min del synes jeg den er grei. hadde det vært meg hadde jeg valgt en annen vinge eller evt droppa vinge i det hele,annet sideskjørt og bort med m3 emblemet.. går ut i fra du har på vinterfelga? men godt mulig du har strøken bil,det kan jo bare du og andre som har sett bilen vite.. kommentaren "herjebil" var bare teit.. ville heller kjørt i hel mtec 1 eller 2 kittet en gts kittet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 ja men jeg kjøpte bilen med styling og jeg kjøpte den ikke som et prosjekt. derfor gidder jeg ikke å begynne å ta av stylinga igjen. har ikke lyst til å skru en vinge gjennom koffertlokket heller.. og jeg personlig er fornøyd. kjøpte den som en strøken bil og vil ikke begynne å modifisere nå. er fornøyd. er på jakt etter 17" men ikke mange som har noen fine til en grei pris. blir litt frustrert når folk sier "herjebil" når jeg har en fin strøken bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 så meget pen ut. syntes den stylinga er meget pen på e30 jeg. men nå er vel alle her på bimmers kun ut etter orginalt. Men som sgat ta vare på bilen slik den er nå. få på noen bra store felger så blir vel den topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå