Gå til innhold

Min e 30 325i

bmwhans
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Var ikke akkurat vakkert den BadLook greia.. fronten var litt overkill å.. men ellers såg det ut til å vær en grei herjebil....

Hva feiler det deg a? Grei herjebil? :shock:

Syns bilen din så meget pen ut jeg :D Likte spesielt baken :wink:

Edit: sry for dobbeltpost :lol:

takk for det! endelig en som skjønner litt! skal man først ha styling er det greit å fullføre det helt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig fin bil dette :D .. har samme styling og den festa jeg meg noen fester på bak siden og brukte popp naggler som jeg forsenket og sparklet over... 8)

ahh..takk for tipset:-)

og til bmwhans smaken er som baken.. for min del synes jeg den er grei.

hadde det vært meg hadde jeg valgt en annen vinge eller evt droppa vinge i det hele,annet sideskjørt og bort med m3 emblemet..

går ut i fra du har på vinterfelga?

men godt mulig du har strøken bil,det kan jo bare du og andre som har sett bilen vite..

kommentaren "herjebil" var bare teit..

ville heller kjørt i hel mtec 1 eller 2 kittet en gts kittet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja men jeg kjøpte bilen med styling og jeg kjøpte den ikke som et prosjekt. derfor gidder jeg ikke å begynne å ta av stylinga igjen. har ikke lyst til å skru en vinge gjennom koffertlokket heller.. og jeg personlig er fornøyd. kjøpte den som en strøken bil og vil ikke begynne å modifisere nå. er fornøyd. er på jakt etter 17" men ikke mange som har noen fine til en grei pris. blir litt frustrert når folk sier "herjebil" når jeg har en fin strøken bil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...