Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:)

Håper noen kan hjelpe meg med en liten ting :roll: Har en BMW 320i cab 95 modell...Kan noen hjelpe meg med hvor jeg finner starteren på denne bilen :?: Tror kanskje den har tatt time-out :( Veldig takknemelig for svar... :D

Finnes det noen nettside eller lignende med bilde av motorrommet med forklaring av hva som er hva :?:

På forhånd takk :D

Skrevet

Hum..fant ikke noe godt bilde av det, men hvis du har M50 motor så sitter starteren på en måte under innsuget og helt inn mot torpedoveggen mot girkassen. Vanskelig å komme til, men det går akkurat å få skrudd løs boltene på den med maaaange forlengere satt sammen fra fronten på bilen. (måtte løsne de når vi bytta clutch på min)

Ikke noe godt bilde, men den er omtrent der hvor det står nr. 1 på dette bildet:

7.png

Hvis du skjønnte det?

Titt forøvrig på online ETK linken til høyre på siden her ---->

Skrevet

Har forresten M52 motor...Fikk ihvertfall opp det når jeg skreiv inn regnr. på bilen for og finne bruktdeler. Vet ikke om det er noe forskjell på hvor den ligger i forhold til den tegningen over her :?

Noe dritt og skifte ja...Skjedde med en 325i jeg hadde for noen år siden og...Utrolig at det skal skje på begge BMW'ene jeg har hatt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...