jensemann23 Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Er det noen som har kjøpt uoriginalt panser til 739 kroner på koed? Mitt er litt vinglete og skeivt, så jeg trenger nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 tror jeg kan garantere har dårlig passform.. uansett.. de tar ca 1000 kroner if rakt siden de må snekre det inn i en trekasse.. ikke lett å sende panser i posten, uten at NOEN kanter får seg en trykk.. nei.. huggerier og kjøp og salg tråden er min anbefalning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Ikke for å kikke på noe, men kan ikke du samle alle spørsmålene dine i en tråd i stedet for å lage 100 nye poster? Truls. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 det er ulike tema i sp.målene, men hvis det er et problem som plager deg så ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trulsen Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Plager meg ikke, men det går jo ann å samle alle under en kategori Men bare glem at jeg skrev noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå