muska Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Kom gjerne med tips .... har med kaffetrakter om jeg får kjøpt litt støm og små skjokolade. PS..Har ikke plass til mødrene deres så dere må klare dere med meg Greit med tilbakemld fra dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 jeg trenger et sentrallåsrele.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 e23 deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Strøkene sorte skinnseter foran og bak, med varme i forseter og nakkestøtter bak til E34 Touring . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan.s Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Vil jeg nesten si at du burde ta med litt av hvert til de fleste biler, litt mer av de bilene de vil bli flest av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HappyHenke Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 97 M ratt (det store) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 småstæsj til e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 E30 differ med brems. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Hm. Jeg ville tipsa deg til å ta med dekk Hadde kanskje vært et lite forslag, og legge til en liten runde med drifting i år? Morro å sladde litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Notert... men jeg har litt begrenset plass til dekk..... fler forslag motas med takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Det må i så fall være dekk på felg, ellers må man jo ha tilgang på omleggingsmaskin. Men vi har ikke tatt stilling til noe drifting enda. I utgangspunktet er Rudskogen svært negativt innstilt til alt som har med drifting å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muska Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Gunnar..... Vi får ta det opp nærmere, Har kontakt med Dekk Sjekk/Felgservice i Askim så blir det noe opplegg så tar vi det derifa om ønselig. Jeg vet også at Rudskogen stiller seg veldig negative til dette da det blir veldig mye oppryddnig. Hadde vi skulle hatt banen hele helgen hadde nok ting stillt seg litt anderledes Ha en fortreffelig helg videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå