Divine Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Hei ! Hatt min E39 98 mod på service, nå viser den farenheit istede for celsius på ute temp måler samt klima. Noen ider om hvordan man kan nullstille dette ? Bremse lysene lyser også konstant. Kan det skyldes el-feil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 hold inne den knappen du nullstiller km målern med i det du vrir tenningsnøkkelen fra 0 til der radioen funker. trykk litt på den menyen der så går den plutselig over... har kåla innpå der jeg og da fikk jeg plutselig fahrenheit og miles! Kåla litt til og plutselig var det celcius og km igjen! Ikke spør meg hva jeg trykka på for å endre akkurat det for jeg aner ikke... Når det gjelder bremselysene har jeg ikke peil... bryter i pedal? relé som har hengt seg opp? osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 he he, prøvde faktisk på det, men fikk ikke opp noen meny ? Er endret fra kasetspiller til Cd på min da Kansje derfor jeg ikke få noen menyer og endre ting på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 altså det med radioen var bare for å illustrere hvor langt man vrir nøkkelen.. hehe.. men den menyen kommer opp i displayet der du ser km stand på bilen.. Du må altså holde knappen inne IDET DU VRIR nøkkelen fra stilling 0 til 1.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Februar 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2007 AH ! Takker og bukker, det funket fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Februar 23, 2007 Share Skrevet Februar 23, 2007 Du har fått celcius og km igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole M.Haraldstad Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 man må ha tenningsbryteren i radiohakket, og så holde inn nullstillingsknappen for triptelleren mens man skrur av tenninga. Så slippe knappen. Neste gang man skrur på tenninga skal den vise celsius igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomerikk Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 Legger ved en link som viser hvilke andre ting du kan se på den lille computeren, om du har den store er det en link i dokumentet til den: http://www.bmwtips.com/tipsntricks/tips ... 528OBC.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå