artofdesign Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Hey folkens, vil bare vise frem den nye nettsiden min jeg er så stolt av! Jeg har siden jeg fylte 19 hatt lappen og eid 4 biler, og 1 motorsykkel tilsammen. (2 av bilene var BMW'er 520i) Derfor vært innom en del kjøp og salgssider. Og sett mye rare og dårlige løsninger, jeg fant ut at dette ville jeg endre på i og med at jeg er utdannet grafisk designer. Det hele endte med at jeg laget en webside selv, for kjøp og salg. Tanken bak den var at den skulle være den letteste å bruke, og helt gratis. Og ha en pen designet side, uten masse reklame. Det endte med denne siden: www.motorvogn.no Nå som siden er lansert er det hyggelig om noen vil registrere sitt salg der. OG KNALLBRA OM NOEN HAR NOEN TILBAKEMEDLINGER, SÅ JEG EVNT KAN ENDRE SIDENS BRUKERVENNLIGHET. ETC Noen? Skala fra 1 - 6, der 6 er best. Hva synes du?
BMW_E34 Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Så ut som en bra side det! Har ikke sett så mye på den, men etter hvert som det kommer inn mer biler så vil nok dene siden klare å heve seg blant de andre
Storkaren Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Veldig grei side... ganske lett og finne frem... det er nok lang vei og gå opp til de aller største når det gjelder annonser, men lykketil Den bilannonse framen, burde vel være litt større bredde på, sånn at de som sitter med liten skjerm slipper og se nederste rullelinjen...
borte Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Håper du får det til! Ser ut som en bra side!
rolfi Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Ooo, endelig flere annonsesider Likte veldig godt løsningen med at man kan krysse på ekstrautstyr som f.eks. skinninteriør og Air Condition. Du burde kanskje hatt større knapper til Søk etter bil og sånn? Jeg brukte faktisk litt tid på å finne det
borte Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Likte veldig godt den snarveien til kartet for å se hvor bilen ligger! Blir nok å bruke denne siden til annonsering og søking etter biler..Håper den blir populær! Et lite tips..Det kunne vært tøft om du kunne legge en egen kategori for di som liker å bytte biler med andre!
BalleKnalle Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Det som er bakdelen med gratis annonsering, eller tilnærmet gratis annonsering, er alle idiotene som legger inn tulleannonser.
borte Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Det som er bakdelen med gratis annonsering eller tilnærmet gratis annonsering, er alle idiotene som legger inn tulleannonser. Ikke hvis han som driver siden er nødt til å "godkjenne" annonsene først! Det hadde vært ei grei løsning..
BalleKnalle Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Jo greit nok det, men når det begynner å dra på litt har de færreste tid eller råd til sitte å godkjenne annonser gratis. Det ville blitt som en ubetalt heltidsjobb....
borte Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Jo greit nok det, men når det begynner å dra på litt har de færreste tid eller råd til sitte å godkjenne annonser gratis. Det ville blitt som en ubetalt heltidsjobb.... Er jo bare å få et bare å få et gjeng til å være "moderatorer" som godkjenner annonsene.. Jeg kunne godt ha gjort det..
Jonner'n Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 blei bra det! kanskje det hadde vært en ide å annonsert på høyresiden her på bimmers (og kanskje andre forum) for å gjøre siden mere kjent? etterhvert som innlegget vil falle nedover listen, mener jeg... bare en tanke
borte Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 blei bra det! kanskje det hadde vært en ide å annonsert på høyresiden her på bimmers (og kanskje andre forum) for å gjøre siden mere kjent? etterhvert som innlegget vil falle nedover listen, mener jeg... bare en tanke Enig..
artofdesign Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 Takker for fine tips. Dette med tulleannonser blir sjekket bare, alt blir lagt ut. Men sjekker alle nye annonser, og ordner dette forløpende Så tror ikke det blir det store problemet. Noen som har råd om hvor jeg kan markedsføre denne? Så det blir brukere?
Lars R B Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Siden er bra den. Godt jobbet. Men det er en ting jeg savner på alle sånne sider da jeg skulle ha meg en arbeidsbil. Det er klin umulig å finne en EU godkjent bil til under 7K. Bruker man søkeord og "eu godkjent" får man en dullion treff på IKKE "eu godkjent" Min bønn er en check box for eu godkjent!
artofdesign Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 Dette med EU godkjent skal jeg se på. Viktig greie det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå