artofdesign Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Hey folkens, vil bare vise frem den nye nettsiden min jeg er så stolt av! Jeg har siden jeg fylte 19 hatt lappen og eid 4 biler, og 1 motorsykkel tilsammen. (2 av bilene var BMW'er 520i) Derfor vært innom en del kjøp og salgssider. Og sett mye rare og dårlige løsninger, jeg fant ut at dette ville jeg endre på i og med at jeg er utdannet grafisk designer. Det hele endte med at jeg laget en webside selv, for kjøp og salg. Tanken bak den var at den skulle være den letteste å bruke, og helt gratis. Og ha en pen designet side, uten masse reklame. Det endte med denne siden: www.motorvogn.no Nå som siden er lansert er det hyggelig om noen vil registrere sitt salg der. OG KNALLBRA OM NOEN HAR NOEN TILBAKEMEDLINGER, SÅ JEG EVNT KAN ENDRE SIDENS BRUKERVENNLIGHET. ETC Noen? Skala fra 1 - 6, der 6 er best. Hva synes du?
BMW_E34 Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Så ut som en bra side det! Har ikke sett så mye på den, men etter hvert som det kommer inn mer biler så vil nok dene siden klare å heve seg blant de andre
Storkaren Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Veldig grei side... ganske lett og finne frem... det er nok lang vei og gå opp til de aller største når det gjelder annonser, men lykketil Den bilannonse framen, burde vel være litt større bredde på, sånn at de som sitter med liten skjerm slipper og se nederste rullelinjen...
borte Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Håper du får det til! Ser ut som en bra side!
rolfi Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Ooo, endelig flere annonsesider Likte veldig godt løsningen med at man kan krysse på ekstrautstyr som f.eks. skinninteriør og Air Condition. Du burde kanskje hatt større knapper til Søk etter bil og sånn? Jeg brukte faktisk litt tid på å finne det