jensemann23 Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 318i 1991 modell. Bare en tanke jeg fikk, må skifte dash og ratt, samt noe sensor greier? Noen som har gjort det?
Stephan.s Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Noe sier meg at du da tjener mer på å skifte bil i stedet
HappyHenke Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 Tror det er en VELDIG kostbar prosess. Har hørt alt fra 20 til 30 tusen. Da er det nok lurere å kjøpe seg en bil som har airbag.
zephyr23 Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 det er noe jeg aldri hadde begitt meg utpå.. ville tatt ganske lang tid pluss koste flesk! kjøp bil med du
jensemann23 Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Skrevet Februar 24, 2007 tenkte mer på om man skaffet en delebil med airbag da, om det var mye jobb å flytte over.. ville aldri kjøpt nytt utstyr til en så gammel bil;)
BreitBau Skrevet Februar 24, 2007 Skrevet Februar 24, 2007 airbager BØR byttes etter 10 år uansett.. Så du kan kjøpe gamle sensorer. Men må ha ny bag til 10 000. Uansett garanteres det ikke for funksjonen etter 10 år. Bruk sæle. Halvparten av alle dødsulykker er fordi personen ikke bruker sæle. Åsså får du heller kjøpe deg gode dekk og være obs i trafikken.
zephyr23 Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 selvom du hadde fått delebil med airbag så er det fortsatt mye jobb, allt skal flyttes over og det skal funke, og litt vanskelig å sjekke etter du er ferdig om systemet fungerer før man smeller! så da ville jeg heller som Teddysen sier vært flink til å bruke sele og være obs i trafikken;)
conix Skrevet Februar 25, 2007 Skrevet Februar 25, 2007 Heisann. Alt er mulig å få ettermontert. Men hvis du er interresert i å bruke #¤%//%(#¤ antall timer/dager/uker på å montere det så er det bare å kjøre på. Har hatt en e36 og vet at hvis du får en feil på det systemet så finner du fa.. ikke ut av det og må koble et verksted inn på saken. jeg hadde min inne på verksted 6 ganger før de fant en feil på systemet. det ligger g-sensorer rundt om i bilen også så det er nok sikkert en total demontering av interiøret for å få alt på plass.. 10 års grensen er også veldig sant når det gjelder airbag. hold deg til et vanlig sportsratt. mye kulere!! lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå