Gunnar Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Ja, da er endelig refleksvestene på plass! Som en del sikkert fikk med seg i denne tråden tenkte jeg litt på å få produsert opp noen bimmers refleksvester. Interessen var stor, og 100 stk vester er nå klar! Perfekt timet til refleksvestpåbudet i bil som innføres 1. mars! Voksen størrelse, borrelåslukking i front: Voksen størrelse, trykk på rygg: Voksen størrelse, levert i kompakt stoffpose: Barnestørrelse, 4-8 år, vist på en 3-åring: Noen har da vel barn som trenger vest i mørket på vei til barnehage/skole? Barnevestene blir ikke levert i stoffpose, og er for å tres over hodet. Ellers er jeg veldig fornøyd - trykket er meget bra, og alle vestene tilfredsstiller Vegvesenets krav som er EN 471 kl. 2. De er tydelig merket med dette slik at det ikke skal være noen tvil ved spørsmål fra myndigheter. Foreløpig produserte størrelser er 4-8 år, M, L og XL. I utgangspunktet luftet jeg en pris på 150,-/stk. Pga. høyere fraktpris enn beregnet er prisen nå satt til 160,-/stk inkludert frakt. Frakten er 22,-/stk. De av dere som bestiller to stykker vil oppleve å få de i to separate pakker, da dette ble billigere enn én. Forstå det den som kan. Vestene bestilles via webshopen: http://www.bimmers.no/statisk.php?id=webshop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Kult! Da tar jeg to stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Stilig! Da har jeg bestillt 1 stk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Februar 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2007 Flotte greier! Ellers er det fint om dere sier fra hvis dere oppdager noen rart i webshopen. Har gjort helt om på den.. rent teknisk. Kan være feil jeg ikke har fått luket ut enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 Hvor stor er stoffposen ca?, Må finne en ideel plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 jeg har 2:) en til meg.. og alle må huske dama! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Februar 24, 2007 Share Skrevet Februar 24, 2007 da var en bestillt å penger overført.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 2 stk bestilt 1 til meg og 1 til svigers Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Legger inn en bestilling på 2 stykk jeg å gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///frank Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 1 stk er bestillt...vestane ble bra dem gunnar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen///M Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 sjefs , 1 vest og skiltholdere bestillt , hvor lenge tar frakten ca, klarer ikke vente ? skal gå med vesten heile tida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Bra timing, bestillt en vest og et klistremerke til bilen . Gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Bra timing, bestillt en vest og et klistremerke til bilen . Gleder meg. Hehe... Jeg bestilte 2 vester, en til meg og en til knerten og klistermerke til nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 2 stykk bestilt og betalt fra meg også. Nå blir både jeg og dama lovlydige. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå