Eaglehrt Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 har ikke fått min eller klistremerkene jeg bestillte (og har betalt for) ikke på lager? eller hva skjer?
Dr_S Skrevet Mars 7, 2007 Skrevet Mars 7, 2007 Alle vester med CE merke er lovlige uansett hvilket nummer det står på. Det ble bestemt før 1 mars, men luringene i Haugesund hadde ikke fått det med seg. Jeg har forøvrig vært borti den kødden det var bilde av der, han beskylte meg for å¨ha for brede dekk på 535'en min. Jeg hadde 225 dekk som er org.størrelse. Han er en sur kverulant og drittsekk, morsomt å ha alt i orden når man treffer slike idioter. OMG! Haha, han der så virkelig ut som en hurragutt ja! Skikkelig koseklump av en Biltilsyn-inspektør.
oyvin Skrevet Mars 13, 2007 Skrevet Mars 13, 2007 lurer på hvor det blir av vesten og skiltholderne mine som jeg bestilte for over 2 uker siden, får ikke svar på pm....
Gunnar Skrevet Mars 14, 2007 Forfatter Skrevet Mars 14, 2007 Forklaringen på at dere ikke har fått varene står opptil flere ganger bakover i denne tråden - det er skåltomt for vester. Både trykkeriet og vestprodusent er tomme. De 100 første jeg fikk gikk ut på to dager, i den rekkefølgen betalingene kom inn.
pwrflex Skrevet Mars 16, 2007 Skrevet Mars 16, 2007 Vet du noe om når det kommer nye vester? Litt irriterrende å betale for noe som en ikke har fått. Mvh
tobben! Skrevet Mars 16, 2007 Skrevet Mars 16, 2007 Du får helt sikkert vesten når det kommer inn nye! Har selv bestilt og ved å lese denne tråden var jeg klar over at det kom til å ta en stund.
Gunnar Skrevet Mars 16, 2007 Forfatter Skrevet Mars 16, 2007 Har hatt en prat med trykkeriet igjen.. Vestene er desverre ikke på plass igjen før om 6-8 uker (mai). Trykkeriet kan tilby et alternativ. Det er litt tykkere/kraftigere vester og de leveres i en pose med borrelås (gjennomsiktig pose tror jeg), ikke gul stoffbag som de andre). Dette er vester fra 3M. Vil tro de kan være meg i hende i løpet av rundt 3 uker, men der har jeg ingen konkret dato.
Eide Skrevet Mars 16, 2007 Skrevet Mars 16, 2007 Hei, ser det står at det er kun barnestørrelser igjen, bestillte ein vest til barn 28/2, men har ikkje sitt noko til den enda... Betalt 2/3
Søreng Skrevet Mars 16, 2007 Skrevet Mars 16, 2007 Har hatt en prat med trykkeriet igjen..Vestene er desverre ikke på plass igjen før om 6-8 uker (mai). Glimrende Da får jeg se om jeg finner en midlertidig vest imens Er dette en konkret dato, og hvor mange får du inn da og kan vi som har bestillt være sikre på at vi får vestene da?
Ettertenning Skrevet Mars 28, 2007 Skrevet Mars 28, 2007 ikkje det at eg veit noe mer ang vestene men er ganske sikker på at med ein gang gunnar vet noe mer så gir han beskjed, regner med han gjør sitt beste for at det skal gå fortest mulig.
Gunnar Skrevet Mai 7, 2007 Forfatter Skrevet Mai 7, 2007 Hallo tålmodige refleksvest-ventende mennesker.. Endelig - i dag kom det pakke med masse refleksvester. Desverre er de, av en eller annen grunn, uten posen som de forrige hadde. Jeg skal sjekke dette med trykkeriet i morgen tidlig. Derfor blir ingen sendt i dag, med mindre noen gir meg beskjed om at de ikke bryr seg om posen. Har man vesten i lommen bak på setet er egentlig posen bare i veien - mer pes når man skal ha vesten av og på. Nå er de også tilgjengelige i XS, S og XXL!
Steffan C Skrevet Mai 7, 2007 Skrevet Mai 7, 2007 Da er tre vester bestillt, og bet. utført i nettbank . Men lurer på en ting Gunnar. Str 4- 8år, er vel ikke større enn XS? Ønsker ihvertfall den minste str. til barna mine .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå