Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 121
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Alle vester med CE merke er lovlige uansett hvilket nummer det står på. Det ble bestemt før 1 mars, men luringene i Haugesund hadde ikke fått det med seg. Jeg har forøvrig vært borti den kødden det var bilde av der, han beskylte meg for å¨ha for brede dekk på 535'en min. Jeg hadde 225 dekk som er org.størrelse. Han er en sur kverulant og drittsekk, morsomt å ha alt i orden når man treffer slike idioter.

OMG! Haha, han der så virkelig ut som en hurragutt ja! Skikkelig koseklump av en Biltilsyn-inspektør.

Skrevet

Forklaringen på at dere ikke har fått varene står opptil flere ganger bakover i denne tråden - det er skåltomt for vester. Både trykkeriet og vestprodusent er tomme. De 100 første jeg fikk gikk ut på to dager, i den rekkefølgen betalingene kom inn.

Skrevet

Du får helt sikkert vesten når det kommer inn nye! Har selv bestilt og ved å lese denne tråden var jeg klar over at det kom til å ta en stund.

Skrevet

Har hatt en prat med trykkeriet igjen..

Vestene er desverre ikke på plass igjen før om 6-8 uker (mai).

Trykkeriet kan tilby et alternativ. Det er litt tykkere/kraftigere vester og de leveres i en pose med borrelås (gjennomsiktig pose tror jeg), ikke gul stoffbag som de andre). Dette er vester fra 3M. Vil tro de kan være meg i hende i løpet av rundt 3 uker, men der har jeg ingen konkret dato.

Skrevet

Hei, ser det står at det er kun barnestørrelser igjen, bestillte ein vest til barn 28/2, men har ikkje sitt noko til den enda...

Betalt 2/3 :cry:

Skrevet
Har hatt en prat med trykkeriet igjen..

Vestene er desverre ikke på plass igjen før om 6-8 uker (mai).

Glimrende :roll:

Da får jeg se om jeg finner en midlertidig vest imens :?

Er dette en konkret dato, og hvor mange får du inn da og kan vi som har bestillt være sikre på at vi får vestene da?

• 2 weeks later...
  • 1 month later...
Skrevet

Hallo tålmodige refleksvest-ventende mennesker.. :)

Endelig - i dag kom det pakke med masse refleksvester.

Desverre er de, av en eller annen grunn, uten posen som de forrige hadde. Jeg skal sjekke dette med trykkeriet i morgen tidlig. Derfor blir ingen sendt i dag, med mindre noen gir meg beskjed om at de ikke bryr seg om posen. Har man vesten i lommen bak på setet er egentlig posen bare i veien - mer pes når man skal ha vesten av og på.

Nå er de også tilgjengelige i XS, S og XXL! :)

Skrevet

Da er tre vester bestillt, og bet. utført i nettbank :P .

Men lurer på en ting Gunnar. Str 4- 8år, er vel ikke større enn XS? Ønsker ihvertfall den minste str. til barna mine :wink: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...