Gunnar Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 Steffan, Jeg tror nok XS er større enn 4-8 år. 10-14 år og oppover tipper jeg...
Gunnar Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 Steffan, Jeg tror nok XS er større enn 4-8 år. 10-14 år og oppover tipper jeg... Ellers er det desverre ikke poser til disse, da de er et annet fabrikat. Dette fikk jeg ikke beskjed om på forhånd, og kan desverre ikke gjøre noe med. Trykkeriet prøvde å få tak i poser fra produsenten av de andre vestene også, uten at det var mulig.
Steffan C Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 Steffan, Jeg tror nok XS er større enn 4-8 år. 10-14 år og oppover tipper jeg...Ellers er det desverre ikke poser til disse, da de er et annet fabrikat. Dette fikk jeg ikke beskjed om på forhånd, og kan desverre ikke gjøre noe med. Trykkeriet prøvde å få tak i poser fra produsenten av de andre vestene også, uten at det var mulig. Den er go, da har jeg bestillt riktig str. Gjør ingen ting at det ikke er poser for min del. Men kvaliteten på disse "nye" vestene er vel den samme som det første partiet?
Gunnar Skrevet Mai 8, 2007 Forfatter Skrevet Mai 8, 2007 Den er go, da har jeg bestillt riktig str.Gjør ingen ting at det ikke er poser for min del. Men kvaliteten på disse "nye" vestene er vel den samme som det første partiet? De skal være tilsvarende som de andre.
Eaglehrt Skrevet Mai 8, 2007 Skrevet Mai 8, 2007 så da kommer vel klistremerkene pluss refleksvesten jeg bestillte og betalte for for noen mnd siden da?
Gunnar Skrevet Mai 14, 2007 Forfatter Skrevet Mai 14, 2007 Ja, nå vet jeg ikke hvilken bestilling som var din, men har fått ekspedert ut alle, så jeg håper du har fått det du venta på. Det ble sendt i forrige uke en gang.
Steffan C Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Disse Bimmers vestene syns jeg er virkelig fine, anbefaler alle å kjøpe de. Brukes nesten dagelig, da det er endel sykling med gutta .
Gunnar Skrevet Mai 21, 2007 Forfatter Skrevet Mai 21, 2007 Nice Steffan! Så det var DET tempoet du mente da du sa du skulle sykle i dag.. trehjulssykkel.. Ser forresten gliset i bakgrunnen..
Steffan C Skrevet Mai 21, 2007 Skrevet Mai 21, 2007 Haha, går både i en, to & tre hjul på sykkel her ja . Det gliset der ja, er grunnen til at jeg ikke kjører M5 idag . Men så har jeg en nydelig og blid frue også da .
Bmwe39jente Skrevet September 30, 2007 Skrevet September 30, 2007 du skulle hatt enda mindre stl også til 2 år
Gunnar Skrevet Oktober 16, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 16, 2007 Fikk ikke min i hele tatt jeg Hvis jeg ikke tar feil så ble vesten din sendt i dag morges. Har vært tom for L-vester. Bestilte tidlig mai (!), og fikk de for noen dager siden..
Eksos Skrevet Oktober 23, 2007 Skrevet Oktober 23, 2007 Og nå må kanskje alle dere kjøpe dere nye til å ha i bilen : http://www.smp.no//default.asp?page=1024&item=1369794,1〈=1
Gunnar Skrevet Oktober 23, 2007 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2007 Ja, de kan jo brenne i helvete. Hvis de er så dumme at de tror de skal klare å få alle til å bytte farge på vestene sine nå etter de har pålagt alle å kjøpe vester, så blir jeg mildt sagt sjokkert. Idiotien mot landets bilister MÅ snart ta slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå