Øystein E30 M3 Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Hei folkens! Vurderer å kjøpe en 328Ci.. Har kikket etter lignende biler på finn og autodb men det er ikke så mye å sammenligne pris med så da får jeg ty til hjelp av dere Bilen er førstegangsreg. nov.-99,gått ca 90.000km,bilen har alt av utstyr, sorte el.skinn sportsseter,tv/navigasjon,ryggekamera,mulitfunk.ratt, manuel gir,kjørecomp,tlf+++ Så innvendig er det ingenting å si på bilen! Utvendig er den så og si strøken,liten skade nede på frontspoiler pga drap av katt! en liten parkeringsbulk på høyre framskjerm! Bilen er nett Eu-ok med kun to mangler:frontrute og framdempere! Det er byttet nå! Strøkne 18" bbs med gode dekk.. I følge selger er den levert slik fra fabrikken (tenker da på stylingen) jeg kjenner ikke E46 godt nok til å bekrefte/avkrefte dette..kansje noen her som vet det?? Har bare ett bilde føreløpig men håper noen kan hjelpe meg litt på hva denne bilen kan være verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Har du flere bilder av den eller linken direkte til bilen? Ser fin ut iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Har du flere bilder av den eller linken direkte til bilen?Ser fin ut iallefall hehe.. Slik at du kan ringe på den ? Når jeg er innteresert i en bil legger jeg ikke link til salgsannonsen her vertfall.. det betyr jo bare x antall fler inntereserte Jeg er kun ute etter tilbakemeldinger av folk som er godt kjent med prisnivået på disse bilene Sorry mac Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Jeg vil tippe rundt 240 - 260K utifra mine erfaringer. Var på utkikk etter samme bil for ca. et år siden, men endte istedet opp med sedan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Stylingen er orginal. Mener den heter M-tech I, men ikke sikker.. Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastbmw Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 heh, han tenkte sikkert på att han ville sjå flere bilder av bilen så han såg stylingen bedre... vurderer å selge min, prisa den for 270, men selger kanskje for 240 min er vertfall penere en den der, helt orginal med m understell uten de fangerene der.. Av fangere eg veit, kom på e46 ci er orginalfronten, 330 fronten og m-tech fronten.. og seff m3 aldri sett den der før... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Øystein E30 M3 Sikkert en bra bil det der.. Men sjekk om den har fått byttet panser eller lignende,E46 hadde jo ett rustproblem... Finner du ikke noe rust så er det vel løp og kjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Stylingen er orginal. Mener den heter M-tech I, men ikke sikker.. Fin bil! Det stemmer det Andersen....MTech I, eller Aerodynamik I front på den der. Ikke så ofte man ser den. MVH TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 heh, han tenkte sikkert på att han ville sjå flere bilder av bilen så han såg stylingen bedre... vurderer å selge min, prisa den for 270, men selger kanskje for 240 min er vertfall penere en den der, helt orginal med m understell uten de fangerene der..Av fangere eg veit, kom på e46 ci er orginalfronten, 330 fronten og m-tech fronten.. og seff m3 aldri sett den der før... Hehe..ser ikke for meg at din kan vær så mye penere viss den er helt orginal men du må gjere sende meg en pm med bilder så kan jeg vurdere det selv Selger var usikker på pris men han antydet noe mer enn 240.000,- Bilen er meget velholdt og har jo det meste av utstyr..tror ikke det er så mande 328`er det er mer utstyr i vertfall! Stylingen er orginal. Mener den heter M-tech I, men ikke sikker.. Fin bil! Så det er m-tech 1 altså..jaja men det er jo positivt Er ikke fan av biler som er full i "japse plast" Øystein E30 M3Sikkert en bra bil det der.. Men sjekk om den har fått byttet panser eller lignende,E46 hadde jo ett rustproblem... Finner du ikke noe rust så er det vel løp og kjøp. Har ikke sjekket bilen for rust enda men i følge selger skal den være bra! Skal sjekke panseret grundig Takker for innspill..kom gjerne med fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Februar 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2007 Har fått noen bilder av bilen inni men han glemte nøkklene så bildene ble gjennom ruta Fortsatt åpen for prisantydninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Den så veldig fin ut den bilen der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krza Skrevet Februar 25, 2007 Share Skrevet Februar 25, 2007 Tror jeg ville tippet kanskje 260-270 for denne.. Den var jo veldig fin, men felgene var ikke noe særlig.. Men i rette hender har den jo stort potensiale Trenger ikke mer enn m-tech 2 og nye felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Februar 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2007 Tror jeg ville tippet kanskje 260-270 for denne.. Den var jo veldig fin, men felgene var ikke noe særlig.. Men i rette hender har den jo stort potensiale Trenger ikke mer enn m-tech 2 og nye felger! Ja det er nok rundt den prisen selger vil ha også! Hehe.. tviler på jeg bruker.. ja si 40.000,- på nye felger og styling Syns bilen er clean og fin sånn den er nå jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mars 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2007 Får bilen for 260.000,- En ok pris det vell? Eller hva seier folket? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Mars 12, 2007 Share Skrevet Mars 12, 2007 Løp og kjøp, vanvittig flott bil det der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå